marți, 2 septembrie 2008

vremuri si moravuri

Astazi de dimineata , intr-un magazin al unei benzinarii importante, am auzit, fara sa vreau, un ciudat schimb de replici .Un domn i se adreseaza vanzatoarei , o pustoaica bronzata puternic-unghii lungi, lacuite proaspat, fard intunecat, ochelari de soare:

-Domnisoara , as vrea un pachet de cafea si o apa plata!

Morocanoasa si, evident , cu somnul neterminat , ii raspunde plictisita: luati din raft.
-Nu va suparati, dar pe bidoanele astea este praf! Chiar m-am murdarit..
-Dom'le, sunteti culmea! parca am fi pe vremea lu'nea nicu...
Omul a ramas fara cuvinte.
Nu stiu daca si-o mai fi facut cumparaturile; gandindu-ma ca si eu sunt de pe vremea amintitului personaj, m-am retras rapid , renuntand la"Poiana cu alune".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu