duminică, 25 ianuarie 2009

direct din decor

Intr-o lume ca a noastra, in care viata bate filmul cu bastonul( se poate folosi oricare dintre sinonimele aflate la indemana) , Mita si Didina sunt niste inocente.

D-ale carnavalului
de I.L. CARAGIALE
Actul III
Scena V
Mita singura in costumul de bal, apoi Didina asemenea.

MITA(venind din dreapta pe dibuite):Am gasit fereastra din odaita deschisa si am intrat...L-am nemerit?ori nu l-am nemerit? Da, trebuie sa-l fi nemerit. Da , sunt o cremenala..( se retrage pe dibuite dupa paravan).

DIDINA: Mare istorie!...Am inghetat asteptand afara in frig: a trebuit sa intru inapoi pe fereastra. Nae trebuie sa vie numaidecat cu Pampon. Trebuie sa pandesc cand or intra aici, sa ies pe fereastra si pe aici mi-e drumul. Sa pofteasca pe urma d.Pampon acasa in costum de bal.. sa-l judec eu...

2 comentarii:

  1. :) Magda le bate la fund, eh?
    faina (si fina) observatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar fi sa te iei dupa convingerea cu care analistii, specializati in nici-nu-stiti-ce- pierdeti, isi arata victoriile,s-ar parea ca a nostra contemporana i-ar fi putut "poza"si lui nenea Iancu. Zitele,vetele,mitele ,didinele si suratele lor ar fi inrosit butoanele telecomenzilor, inscriindu-se la cursuri online.

    RăspundețiȘtergere