duminică, 5 iulie 2009

de seara

Leapsha primita de la gala-

1. Luatzi cartea cea mai la indemana, deschidetzi la pagina 18 si scrietzi aici cel de-al patrulea rand.

"Este nevoie sa privim detashat integrarea: ei ne civilizeaza, noi ii spiritualizam.." Dan Puric-"Cine suntem
2. Fara sa verificatzi , cat e ora?
19, 20.
3. Verificatzi:19, 38
4.Cum suntetzi imbracat(a)?
Fusta inflorata, tricou alb.
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitatzi?
Pe fereastra.
6.Ce zgomot auzitzi in afara de cel al calculatorului?
Jocul copiilor , de afara.
7. Cand atzi ieshit ultima data si pentru ce?
Acum vreo ora. Sa iau ceva din mashina.
8. Ce atzi visat ieri noaptea?
Retzin putzine vise.
9. Cand atzi ras ultima data?
Pe la pranz, cand fiul meu mi-a spus, la telefon, ca a fost la concertul madonnei. Ea a avut un moment despre nishte tzigani ; imaginile erau din Bucureshti. Erau 3 romani la spectacol si prietena fiului meu , cehoaica. Am facut haz de necaz..
10.Ce avetzi pe peretzii incaperii unde suntetzi?
Am fotografiat cate ceva.






















11. Daca atzi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-atzi cumpara?
Nu cred in chestii de astea.
12.Care este ultimul film pe care l-atzi vazut?
Serendipity.
13. Atzi vazut ceva neobisnuit astazi?
In parcare, un caine sta cu botul pe labe, deshi i s-a cerut de multe ori sa se ridice, pentru ca un tip voia sa-shi parcheze mashina, in locul respectiv.
14. Ce parere avetzi despre acest chestionar?
Este simpatic.
15. Spunetzi-ne ceva ce nu shtim inca.
Vacantza mea incepe in 24 august.
16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetitza?
Daca ash fi avut o fetitza, s-ar fi numit Rebeca( pentru ca voiam sa fie R.R.).
17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Am doi baietzi mari.
18. V-atzi gandit deja sa locuitzi in strainatate?
Candva, da.
19. Ce atzi dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intratzi pe portzile Raiului?
Intalneshte-te cu totzi cei dragi!!!
20. Daca atzi putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce atzi schimba?
Cateva lucuri esentziale pentru mine, dar este imposibil.
21.Va place sa dansatzi?
Fara dans, viatza ar fi fost trista..
22. George Bush?
Nici vorba.
23. Ce atzi vazut la tv. ultima data?
Shtiri despre bac.
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsha?
Geanina, Gabi, Elite, Anielle
Si oricine altcineva este interesat.













17 comentarii:

  1. Din doi paşi şi-o săritură sunt la tine-n bătătură.

    Bună seara, draga mea!
    Preiau cu mareeeee dragggg!!!!

    Te îmbrăţişez !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce grozava saritura,
    Pan'la mine-n batatura!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Gina,gand la gand cu bucurie!
    Am aflat de aceasta leapsa de la Vania,am dat raspunsurile acolo,in afara de raspunsul 24.
    Cica ala e cel mai important.M-am gandit ca poate-ti face placere sa preiei leapsa,cand colo,leapsa e la tine. :)
    Ce as mai putea adauga decat ca o voi trimite mai departe.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca-ti place Puric
    ma bucur de leapsa a mai relaxat
    si madonna cu tiganii m-a facut si pe mine sa rad :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi, este dragutza chestia astea cu lepshele.
    Sa fie intrebarea cu nr. 24 cea mai interesanta?
    Daca asha cred oamenii, asha o fi.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gala, sunt relaxante lepshele!
    Respectiva cantareatza imi placea- acum am un gust cam acru; prea ulte lucruri scapa , din cauze comerciale. Dureros este ca sunt preluate , din mers, de multzi .
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ramasesem gura-casca la poze dupa care am parcurs leapsa si-am vazut ca vine spre Ploiesti, sa ne jucam. Asa lejer, de vara. Multumesc,Gina:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Gala, scuze, am sarit peste o propozitzie- imi place domnul Puric. Ca om . Si ca scriitor. As indrazni sa spun ca-mi place chiar foarte mult!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anielle, buna dimineatza!
    In materie de aranjat poze , de dichisit diverse chestii intr-o postare, sunt veshnic o incepatoare , care comite boacane.
    Asha am fost mereu- atehnica. Nici nu ma straduiesc sa invatz, dar nici n-am gasit pe cineva care sa ma certe suficient, incat sa pun lucrurile ,la locul lor.
    Ma bucur ca preiei leapsha!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gina eu particip cu drag numai sa-mi spui regulile

    RăspundețiȘtergere
  11. Elite!
    mai simplu decat chiar regula de 3 simpla- preiei intrebarile, la tine si raspunzi. Citeshte ce-am facut eu. Da?
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. o preiau de la Gala de la tine de la noi :)
    si dansez printre cuvinte diseara :), dupa o vizita la dentist :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ooo, sa ai noroc de un dentist bun!, Angela!!
    Imi place cum dansezi printre cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am preluat si eu leapsa.A fost foarte frumoasa.Mi-au placut mult toate raspunsurile,dar mai ales de la intrebarea 16 si 18.E chiar un nume foarte frumos Rebeca.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur, Laura!
    Daca mai cautzi, mai gaseshti nishte lepshe.Dragutze.
    Auzi, daca ma stabileam in strainatate, undeva, scapatzi si voi de mine. Atzi fi avut alta profa...

    RăspundețiȘtergere
  16. Gina, eu ramasesem cu ochii la poze pentru ca nu e prima oara cand mi se intampla sa mi se para ca sunt ale mele ! Aceeasi senzatie am avut-o si cand ti-am vazut Craciunita de pe frigider, cealalta planta cu tepi si floricele rosii( nu stiu cum se numeste ) si liliacul din gradinita surprins de la balcon :).

    RăspundețiȘtergere
  17. Gata, am gasit..
    Vrei sa spui ca si pozele astea seamana?
    Ce surpriza placuta!!!!

    RăspundețiȘtergere