luni, 6 iulie 2009

de sus in jos; si pe diagonala

_Posturi tv concurente transmit, la intervale stabilite, shtiri din America, nu numai despre Michael Jackson. Asha am aflat , de la o distinsa prezentatoare , ca s-ar zice parcea, si nu parcela; sa fie chestie de rima sau altceva? Ambele cuvinte sunt corecte, daca se folosesc unde trebuie: parcea=unealta de pescuit, parcela=portziune de teren , delimitata , in cadrul unei suprafetze mari, vezi – Neverland. Cool Graphics at BlingCheese.com

_Mai intai, au aparut ciorapii cu degete; i-am vazut- foarte simpatici. Pentru copii. Picii pot invatza sa numere, mai ushor, daca vor.
Acum sunt la moda pantofii cu degete- se zice ca sunt foarte buni pentru sporturile de apa, creand confort si libertate de mishcare; mai mult, cica ar inlatura durerile de spate. Costa 100 de dolari. Si te fac vedeta. La Londra este bataie pe asemenea conduri..
La noi,cand se purta pantoful de la mama natura, Zaharia Stancu avea o vorba” Sa nu uitzi, Darie!”- sa nu uitzi de unde ai plecat?!
Romanul se numea"Descultz"
 Cool Graphics at BlingCheese.com

_Nici nu-mi bat capul, nici talent nu am in materie de rank, target, dar, vorba poetului, ma incearca o tristetze iremediabila, cand vad ca si aici este o mare goana dupa coronitze; unii au muschi tari- te dau la o parte, daca nu eshti din aceeashi tabara; te declara repetent , fara sa ai dreptul, macar, la o sesiune de corigentze..daca ar fi sa invatz sa fac calcule, ma las pagubasha- am facut atatea medii , la viatza mea, ca accept sa alerg or concurs.

_In ultimele zile, am vazut multzi fani- DOOM2 nu indica forma de feminin- leshinand , la concerte. Poate ca de aia se zice ca suntem un neam de leshinatzi..
 Cool Graphics at BlingCheese.com
_ Daca dragoste nu e, nici divortzul nu mai este ce a fost; se poarta cel in vazul lumii, mediatizat. Altfel devine o treaba casnica. Raman atatzia oameni fara job. Scade ratingul. Se culca lumea devreme.
Si tanara generatzie nu invatza nimic din experientza inaintashilor. Cool Graphics at BlingCheese.com
Ca este vacantza; si nu se mai dau teme;
. nu mai exista lectura suplimentara,
. s-a terminat si cu teza unica,
. s-a incheiat, in mare parte, repartitzia computerizata,
. in scurta vreme, bacul poate fi o amintire,
. s-au spart geamuri, pe ici- pe acolo, cand au aparut listele , cu note.
Nu chiar in toate shcolile.

Ca erau jandarmi.
Sau zabrele.

14 comentarii:

  1. Bună ziuaaaaa!!!

    Am râs copios. mi-a plăcut povestea cu "parceaua"...

    E mare Grădina!!!!

    Îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa shtii, Geanina, ca si subsemnata a patzit la fel- a ras cu mare pofta!
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi toate încep să miroase a mormalitate. Şi ce normalitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, chiar ca nu ma gandeam la asta, Ioan..dar, s-ar putea sa nu gresheshti.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa incursiunea ta in stirile zilei:)
    mi-a placut ironia bine dozata si umorul
    si condurii cu degete ridicati la nivel de conduri de cle-star

    RăspundețiȘtergere
  6. Gala, sunt asha de cenushii toate, ca , macar din cand in cand , trebuie sa recurgem la rezervele de umor.
    Sa facem haz de necaz.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asculta de la MJ piesa Speechless este superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai dreptate, Mihaela: o stare sublima!
    Multzumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina am venit m-ai distrat :).
    Si eu sunt fan MJ - pacat ca i-au facut viata infern in timpul vietii. Acuma il dau peste tot pina ne umplem la refuz.
    Salutari... si o sa mai trec. Tot asa jumate prezenta jumate nu prea.

    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multzumescde vizita, Manon1
    Nu am fost fan, dar, de cand am ascultat atat si am auzit atatea, vad lucrurile altfel.
    Te mai ashtept!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Gina
    intru si eu pe "parceaua" ta :). (in varianta basarabenilor e si mai frumos - acesta este un tip de panza din care se fac rochii stralucitoare :))))).

    a fi descult inseamna a fi mereu pe drum. a construi propriul traseu spre libertate.

    mmmmm. oare ar fi bine sa ma culc mai devreme?

    RăspundețiȘtergere
  12. Simpatica rau chestia asta cu omonimia, Angela!..
    Descultz spre libertate- frumos!
    Nu este bine sa te culci totdeauna devreme!!!Adesea, o noapte alba este mai frumoasa decat multe zile la un loc!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. nici nu ma culc :) desi uneori limitele dintre nopti albe si nopti negre sunt atat de subtiri, ca e greu sa le mai distingi :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da,Angela, deshi ar fi nuantzele- griul este intre.

    RăspundețiȘtergere