marți, 14 iulie 2009

lauri in roua


categoria PA= 82 de cuvinte


Se intampla de fiecare data.
Il aud, dar nu-l gasesc. Ratacit in geanta mea, mereu neincapatoare.
In brate cateva pachete. Si vantul bate puternic.

„ saru’mana, doamna profesoara, sunt Denisa!”
O rog sa revina.

La bacalaureat 10 fara putin. Admisa la facultatea de limbi straine, Universitatea Bucuresti.
Fara examen.
In fiecare an olimpica.
Nationala.
Cambridge, engleza si spaniola.

Bucuria imi curge pe obraz, lasand dare in inima.

Inceputul a fost acum sase ani.
La romana.
Noi doua - o echipa.
Invingatoare!

18 comentarii:

  1. Felicitări atât ţie cât şi elevei!

    Respectul meu pentru dascălii ce-şi fac cu pasiune meseria şi nu stau toată ziua cu ochii pe ceas, nerăbdători să sune clopoţelul pentru a pleca către locul de unde vor reveni a doua zi, pentru a avea de unde pleca.

    Imbrăţişări peste normă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ai satisfactii mari in munca pe care o prestezi. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multzumesc, Geanina!
    Cred ca inainte de a se face profesor,candidatul la aceasta meserie ar trebui sa se cunoasca bine.
    Poti sti carte multa, fara a fi bun profesor.
    Cat despre felicitari, se cuvin ambelor parti.
    Tanara este foarte talentata.
    Sunt mandra de ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa spun, Geocer?
    In meseria asta, verbul "a presta "se conjuga la toate timpurile!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca cele mai mari satisfactii din viata unui profesor sunt reintalnirile cu cei care au transformat cuvintele
    felicitari amandurora

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sa stii , Gala, ca reintalnirile cu ei, telefoanele, florile, confesiunile sunt momente care nu au pret.
    Copiii aduc multa bucurie.
    Mai ales, daca se stiu iubiti.
    Si respectati.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo Bravo Bravo! Inca o mie de asemenea experiente iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adica, sa primesc telefoane de felicitare, pentru ce am semanat candva, !
    Sau , cine stie?
    Multumesc, Cora!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Lori!
    Sa fie pentru fata ? Sau pentru PA?
    Le-am primit cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari Gina :)
    pentru fata in primul rand :)
    si eu zbor atunci cand un student de-al meu are realizari :)
    o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat e trandafirul japonez sangeriu sustinut de mana care a rasfoit mii si mii de pagini cu nerabdare si smerenie!
    Iar "Laurii in roua", cu haina vaporoasa avand masura "PA" sunt la superlativ!
    Admiratie profunda echipei voastre invingatoare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna dimineata, Angela!
    Multumiri pentru gandurile frumoase!
    Da, copiii astia ne invata zborul!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit, pescarus!
    Multumiri pentru vorbe pline!
    Da, imi place fotografia asta ; i-am dedicat-o Denisei, pentru ca asa era ea in clasa a saptea- un mic trandafir fragil,doritor de atentie. Si de intelegere.
    Am format o echipa .Spiritul se pastreaza!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări, Gina! Şi pentru PA, şi pentru tot ceea ce faci şi ai făcut...

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult, Cris!
    O zi frumoasaiti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru asemenea clipe merita sa fii profesor.Sa ai un singur asemenea elev si e de ajuns..Il astepti,apoi incerci sa-l regasesti...

    RăspundețiȘtergere
  17. Elite,
    s-a intamplat ca in ultimii sapte ani ai carierei mele, sa am ,anual, cate un olimpic national. Intr-un an am avut doi.
    Si cu niste ani in urma am avut .
    A fost o munca enorma, de ambele parti.
    Acum vad ca este mult mai greu. Nu mai exista motivatie, nu stiu, ceva nu merge..
    Oricum, daca exista pasiune, cred ca,inca, se poate!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere