vineri, 10 iulie 2009

printre picaturi






















Apar pe rand.
Femeile mai tarziu.
Este lesne de intzeles motivul.
Ii recunoshti imediat- salopeta si shapca in aceeashi culore. Roshie. Sa se vada . O casma, o lopata si nelipsitul cablu. Intr-o roaba .
Sheful are un caiet. Si burta. Eventual camasha alba. Cu maneca scurta. Nu sta mult. Pleaca. Are probleme.. Orashul este un vast shantier.
Daca imi aduc bine aminte, operatziile astea- sapat shantzuri, pus cabluri, ploaie, pauza, acoperit cateva portziuni, pauza de vineri si tot asha.. s-au mai facut in urma cu doi ani.
Au uitat ceva . Sigur. Asta trebuie sa fie explicatzia.
Totzi uitam. Unii mai mult. Altzii mai putzin.
Uitam o carte in tren, un pansament intr-un bolnav, achitarea unei facturi , de unde am plecat, ziua de nashtere a cuiva apropiat, promisiunile facute in campanie; nu este vorba de profesori, ca au uitat si ei despre ce era vorba.
Uitam sa traim.
Vegetam.
am inchis paranteza pe care uitasem s-o deschid.

Pauza- tzigari. Si poante. Multe.
Shase..vine cineva. O vorba – doua . Si pleaca.
Pranzul- pe bancutzele dintre blocuri. Cu ziar sau fara. Roshii, branza, cateva feliutze de salam.
Multe tzigari.
Si mai multe poante.
Femeile mananca deoparte. Sunt tinere. Si bune de gluma. Se prind repede. Raspund . Mai cu perdea..
La 4, munca inceteaza.
Si maine este o zi.
Scurta.
Cine vrea o baie poate sa mearga la shtrand.
Sau la Argesh.
Daca n-a fost prevazator. Si nu shi-a pus centrala, de ..
Primaru-cu-nu-shtiu- cate- mandate shi-a cerut scuze in fatza celor ce nu au piscina( inca).
Traim in secolul XXI. Si apa ar mai fi.
De ploaie.

20 de comentarii:

  1. Această postare este ca un mare punct pe "I"... Frumos scris, frumos transmis...

    RăspundețiȘtergere
  2. Seful are burta ca sa sprijine caietul :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multzumesc, Cris!
    Mi-ash dori, cumva, sa nu ramana numai un punct. Dupa.
    Ash vrea sa pot schimba ceva. Nu shtiu cum.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anielle, cam asha..oricum, eu nu prea am vazut shefi fara.
    Totzi au si caiete. Carte mai putzina. Se duce greu.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si tu ai ceva cu primarul, vad eu. Dar la vot ai fost? Am zis eu pe undeva : cei care sunt impotriva primarului nu se duc la vot. Se duc doar cei care-l apreciaza. Si uite-asa ia 73 % !

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde este comentariul meu????

    Doamneeeee, sper ca nu l-am postat in alta parte.
    Ia sa iau eu la verificat...
    O clipita , draga mea, la cat sunt de indragostita e posibil sa- fi uitat in cos, la magazin...

    Ha, ha , ha... vin imediat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-l gasesc, l-am uitat in cos , pe undeva, nu se poate, scrisesem si eu ceva despre sef...

    lasa ca ajung acasa si ma pun iar pe scris...

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Geocer, chestia cu votul o lasam asha..dar ce se intampla acum este de plans.
    Noroc cu ploaia!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Geanina, eshti o indragostia incurabila!
    Nu shtiu ce scrii si pe unde, dar te ashtept, de fiecare data, cu drag!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am sosit, sunt aici!
    Jur că astăzi am postat un comentariu despre şef.

    Nu ştiu pe unde-mi este minte, dar bag mâna-n foc că l-am scris.

    Nu-i bai, până dimineaţă mai este timp...

    Ha,ha,ha
    Ce te faci tu, cu Geanina_

    RăspundețiȘtergere
  11. gina
    frumos ai construit piscine ironice
    pauza cu pauza si apa de ploaie :)
    m-am distrat bine printre tigari

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt topiti de caldura...sa-i intelegem si pe ei:-P

    RăspundețiȘtergere
  13. Scurt si la obiect!
    Avem cam multe obiceiuri...si nu toate bune.
    Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  14. Geanina, uite ca m-ai aiurit si pe mine- mananc litere, in loc de paine..
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gala,
    deocamdata asta putem face- haz de necaz;
    Norocul este ca zilnic ploua; ca la ecuator.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cora!
    Eu ma gandeam la atitudine. Continua teza- noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc so tot asha..
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Diana,
    Toate au legatura cu educatzia , cred.
    Din pacate, societetea noastra, inca , functzioneaza dupa legi individuale.Inventate.pe loc.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Gina
    nici al meu nu mai este aici...
    cel de ieri.
    s/a ascuns ca apa de ploaie in pamant.

    RăspundețiȘtergere
  19. Angela,
    in materie de computer, sunt o veshnica debutanta. Ieri si alaltaieri am tot avut probleme. Nu caut fantome, dar cred ca se tzine cineva de capul meu. Am facut, cu cateva zile in urma, o gresheala..si totdeauna greshlile se platesc. Intr-un fel sau altul.
    Sunt si pe aici tot felul de ciudatzenii.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere