sâmbătă, 11 iulie 2009

sange vienez
















Cine nu s-a uitat aseara pe tvcultural are motive sa fie trist.
S-a transmis concertul Filarmonicii din Viena, organizat gratuit, in 4 iunie 2009, in fatza palatului Schonbrunn din capitala austriaca.
Tema” Noaptea „.
Sub bagheta lui Daniel Barenboim, dirijorul concertului de Anul Nou.
Intr-o seara linishtita a anului trecut, am vazut, in Green Park, Londra, transmitzandu-se direct din sala operei, pe un panou uriash, „ Barbierul din Sevilla”. Atunci,acolo, in mijlocul unei multzimi de toate varstele, natziile si religiile, am trait momente de o mare frumusetze .Unice.
Asha gasesc de cuviintza administratziile metropolelor europene sa apropie publicul larg de marea, adevarata muzica.

Nu m-ash fi bucurat de farmecul serii trecute, daca o persoana speciala nu m-ar fi anuntzat.
Ii dedic aceasta postare cu nr. 300, pentru a-i multzumi inca o data .

20 de comentarii:

  1. Draga mea dragă,
    eu şi cu televizorul suntem într-un divorţ prelungit...

    Regret că mi-a scăpat o astfel de transmisie, însă, obiectul TV nu mă atrage de niciun fel..

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt in divort cu tv...dar tie iti doresc cat mai multe postari...si rochii frumoase :)

    Weekend placut tuturor

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseara am ascultat serenada lunii alaturi de prietenul meu - in oras - si nici macar nu am stiut de concertul Filarmonicii din Viena. am pierdut ceva si am castigat altceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate, Gina. Sunt trista ca l-am ratat :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. ..nici eu nu am vazut...la chisinau nu avem aceasta posibilitate.
    cel putin, am mirosit la tine parfumul muzicii bune :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanina, te cred; nici eu nu prea ma uit. Totusi nu l-am abandonat.
    O zi fara nori!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Cora!
    Adesea lucruriule frumoase apar cand nici nu te ashteptzi!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca se va relua, Anielle!
    Nu fi trista!
    O zi insorita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau, Angela, ca nu-l prinzi . Este cel mai interesant canal tv.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. la mine nu ajunge tvr cultural :(
    la multe postari gina cu sunet de concert
    si merci de atmosfera vieneza

    RăspundețiȘtergere
  11. servus...
    si eu sunt dintre cei care nu am avut norocul tau... dar imi voi acoperi pierderea poate chiar cu un concert vienez de Anul Nou. de ce n-ar fi u farima de An Nou si acum? :)
    Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau, Gala!
    Dar ai tu multe alte cai de a gusta frumosul!
    Multzumesc pentru urari!
    O zi insorita itzi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat imi place vorba voastra-servus! Suna asha, cald si calm..
    Da, ai dreptate, flavius, orice clipa ishi are frumusetzea ei- de ce n-ar fi si acum o farama de An Nou?
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Barenboim starneste adevarate furtuni pe unde trece... De cand cu "impaciuala" (d)intre evrei si palestinieni, e privit cu alti ochi... Ii creste cota mai ceva ca la Portile de Fier...

    RăspundețiȘtergere
  15. Este a doua oara cand il vad.
    Mi-a placut foarte mult!
    Imi place si comparatzia cu -cotele apelor ; mai ales, daca ne gandim la nenuritorul vals..

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu m-am uitat pe tv cultural, cu toate că am descoperit îm multe seri momente interesante, din multe puncte de vedere... Aşa că am motive să fiu un pic trist...

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am vazut concertul,n-am stiut ca se transmite,cred ca mi-ar fi facut bine sa ascult muzica frumoasa si sa visez ca ma plimb prin Viena epocii lui Strauss.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asculta muzica, Gabitza, sigur va fi bine!
    Visele sunt o alta fatza a noastra!
    O zi linishtita sa ai!

    RăspundețiȘtergere