luni, 3 august 2009

suta la suta Olimpici

Pe un post de televiziune se impart in stanga si in dreapta masini si case celor care stau cu urechea lipita de telefon.
Doamna ministru a scoalelor ofera diplome .
Olimpicilor internationali.
Si promisiuni profesorilor lor.
Si alte promisiuni , si mai mari , din partea ministerului, acelorasi olimpici.
In seara asta - cativa banuti.
Din care un fotbalist si-ar cumpara inghetata .
Lipseste un premiat cu aur .
La 14 ani.
Premiera mondiala.
Doamna spune ” data trecuta , cand ne vom intalni, ii voi da premiul”.
Ce sa zic?
Sa fie emotiile?
Sa se schimbe pana si timpurile verbale in scoala ?
Sau la ministerul dumneai se poarta retro?

10 comentarii:

  1. N-am vazut emisiunea cu pricina,insa ma bucur ca olimpicii sunt premiati.Intotdeauna s-au dat bani putini olimpicilor,invatamantul nu are bugetul asa de mare ca altii.
    Poate ca doamna ministru e deja obosita,am auzit zilele astea ca a avut multe intalniri cu sindicatele,parintii,elevii etc si ca se vor schimba destul de multe in invatamantul romanesc.
    Cred ca e de bine.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, in situatia pe care tocmai am vazut-o, cateva elemente mi se par neserioase.
    Cine a trimis unul sau mai multe sms-uri , daca este langa telefon, primeste o masina sau o casa in Bucuresti.
    Alaturi de norocosi sunt invitati olimpicii- spuma inteligentei nostre.
    Printre poticneli lexicale , primesc cate o diploma . Si cativa banuti.
    Sunt olimpici internationali. De la niste scoli de prestigiu.

    Pe langa eroarea doamnei, faptul in sine este total deplasat.

    RăspundețiȘtergere
  3. E vorba despre Abramburica noastră, nu trebuie să ne mirăm de nimic...

    RăspundețiȘtergere
  4. ” data trecuta , cand ne vom intalni, ii voi da premiul”

    Să-i spunem doamnei că nu va exista nicio data trecută, data viitoare...

    Dezamăgiri în lanţ...

    Te îmbrăţişez cu tot sufletul, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cris, zicem asta tot timpul- este cutarita, de aia greseste; este xulescu, nu-l stii?
    Adica, ma rog frumos , de ce tocmai lor sa i se permita ? De asta sunt acolo?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba, eu, draga Geanina, stii cum am interpretat chestia asta? cam asa" isi va primi copilul bani, la anul si la multi ani..
    Din nefericire, beinteles.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gina, ce haina frumoasa ti-ai pus!!!!!!!
    din pacate promsiunile lor sunt ca ploile de primavara..se duc usor.

    PS. sunt bine draga mea. :) doar ca avem acum la universitate examene de admitere la masterat si sunt - parte inerenta a procesului -.
    si vara se calatoreste pe sine..

    RăspundețiȘtergere
  8. Angela, iti place"umbreluta" mea?
    Ce-mi place ca-ti place!!!
    Da, promisiuni.Cred ca daca s-ar face o statistica, in sfarsit, am putea fi Olimpici.La promisiuni.


    Succesc mult in tot ce faci!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina
    imi place mult de tot :)
    ce colorata e!!
    iar ei, sa ramana cu promisiunile lor, ca noi avem iubirea pentru ceea ce facem. deci nicio poveste nu ne poate intrista decat in masura in care suntem motivati sa actionam si mai directionat. pentru cei care stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, Angela!
    Cred ca mereu vor fi dascali minunati, printre atatia care isi cumpara " hartiile'.
    Mereu vor fi copii talentati , minti luminate si porti deschise!!!
    O zi frumoasa ! Si plina!!!

    RăspundețiȘtergere