joi, 4 februarie 2010

gaudeamus!

Se intampla tot timpul ceva. In fiecare clipa. Este firesc. Doar ca am vrea sa auzim si lucruri bune. Care sa ne dea un strop de speranta. Uite astazi am aflat ca 'revoltator' de tanara Ela, floarea de portocal, prietena mea virtuala din Targu-Mures, si-a sustinut teza de doctorat. A fost atat de bine, ca un renumit profesor roman, stabilit in America, i-a solicitat cooperarea. Chiar ca asemenea clipe merita sa fie scrise cu majuscule!FELICITARI ,ELA! http://o-portocala. blogspot.com; Si un buchet urias de flori albe, cu parfum de portocala!

14 comentarii:

  1. mii de multumiri! plang de fericire... am prieteni care tin la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat sa ai prieteni...uneori prietenii virtuali iti salveaza viatza, iti lumineaza calea spre mai bine, iti sunt aproape cand ti-e mai greu.
    Si pentru mine cuvintele tale au insemnat foarte mult cand ne-am intalnit intamplator pe alte bloguri unde ma simteam ca intre prieteni. Si eu iti trimit un buchet mare de flori pentru delicatetea sufletului tau, culoarea si parfumul il alegi tu.
    Sper ca mesajul meu sa ajunga la tine. Promit sa mai vin pe aici.
    Felicitari pentru textele tale !

    RăspundețiȘtergere
  3. Geanina, sigur ca felicitarile vor ajunge la proaspata domnisoara doctor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim, iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Pentru gand. Si pentru gest!
    Am ales parfumul!!
    Te mai astept!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela, astazi este rasfatata noastra!
    Distantele fizice nu conteaza!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari tinerei si sa fie sanatoasa sa se bucure de roade...Macar ei sa se bucure daca generatia noastra a fost sacrificata...Traim doar din bucuriile altora.

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria, tu stii cat de multe se munceste pentru un asemenea examen!
    O intelegi!
    Ii intelegi si bucuria!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gemenii sunt niste invingatori. Felicitari prietenei tale virtuale !

    RăspundețiȘtergere
  9. Anielle, trebuie sa facem un club- al gemenilor. Asa cum suntem!

    Si indragostiti de muzica!


    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo,Anielle, macar stim cu cine votam!

    RăspundețiȘtergere
  11. ma bucur ca impartasiti cu mine bucuria! MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  12. Meriti din plin sa-ti fie oamenii aproape!!
    Sa ai zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere