miercuri, 7 aprilie 2010

dupa ploaia de ieri



mare mi-a fost mirarea s-o prind in toane bune.

Gatita ca o domnisoara.


Si-a pus mugurasi in plete. Si cercei de ghiocei.


Calca elegant. Pe varfuri . Sa nu striveasca iarba cruda.


Se ascunde. Cand in cuiburi, cand in scorburi.

Fuge pe carari umede, stropindu-si rochia verzuie cu parfum de toporasi.


Alearga, se pierde, reapare cand nici nu te astepti, cocheteaza cu razele razlete, se stramba strengareste la norii matahalosi cu haine umede.

Aduna stropi in palmele stravezii.

Neastamparata, increzuta, capricioasa, inocenta , zvapaiata. Cine s-o mai inteleaga? Greu isi mai gaseste locul.

Am prins-o la ea acasa.

In padure. La cules de floricele.

Daca va grabiti, o gasiti. Se odihneste intr-un pui de zarzar.

26 de comentarii:

  1. uraaaaaaaaaaaa!!!!!!
    gata acum o sa va para rau.... nu o sa mai scapati de mine :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut-o si eu .Avea toane de domnisoara...tanara si frumoasa. :)

    Frumoase imagini!
    Vesela descriere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai, sopteste-i sa aduca si la noi copaci infloriti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi, mi-am petrecut trei ore in padure. A fost superb!

    Am cules si floricele, am ascultat pasarile. De nu s-ar razgandi, ca prea este duplicitara primavara asta!!

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorbele,

    daca maine o mai gasesc in zarzarul in care am lasat-o, o s-o rog sa treaca pe la tine!!!


    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt frumoase florile din parc, dar, ... Urmăreşte serialul cu Pietroasa: mai am două tone de imagini frumoase. Să le vezi pe cele din pădurea de pe Nasu' Dracului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu sunt poze doar din parc. Am cautat primavara chiar la ea acasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. SLALOM PRINTRE BLOGURI – GABITZU (nesiguranţă); IOAN USCA (stupul – 6); GINA – INCERTITUDINI (după ploaia de ieri); FIREFLIGHT (sunt…); FLAVIUS OBEADĂ (rezerva de cadre…); SIMION CRISTIAN (bancul de joi); DISPECER BLOGOSFERĂ (meserie, te halesc!);

    RăspundețiȘtergere
  9. Initial , asa am gandit. Eram obosita sa ma documentez.

    Nostima situatie!!!

    p.s. aici se numesc micsunele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am preluat lauda de la Genunchiul lui Flavius. Ca sa ma laud.
    Doar ca stau rau cu tehnica si uite ce-a iesit...

    Salutare, dragilor şi dragelor: Cati, Teo, Daurel, Paul, Carmen, Tavi, Eftimie, Ionuţ, Adina, Andrei, Gabi, Alexandru, Angi, Cella, Anna, Mirela, Lollitta, Evergreen, Gina, Carmen...

    p.s. Toata lumea alearga . In disperare. Fiecare dupa ce poate.
    In blogosfera se cauta puncte . Pentru Zelist. Cred ca este ceva mai puternic decat aviara si porcina.. s-o fi tratand cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  11. eu unul nu caut puncte ...de nici o culoare :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine faci!!

    Cand trec pe la tine, ma distrez , minume mare!

    La ultima poza, cea in care era o roaba parcata, am ras cu lacrimi.


    Altii s-au ' intepat' si in ziua de Paste , din cauza notorietatii. Oameni mari( biologic, vorbesc..)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dacă aceasta-i răsplata, fac o concesie: la mai multe ploi! (deşi ele, în sine, nu prea îmi plac)

    RăspundețiȘtergere
  14. Adi Vera,


    Sunt ploi si ..ploi.

    Unele mangaie, altele lovesc, sunt ploi cuminti si ploi revoltate.

    Cele blande au degete.

    RăspundețiȘtergere
  15. cum adica s-au 'intepat'? :D nu am inteles aluzia :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Adica si-au aruncat 'sageti'. Veninoase. Chiar in zile de sarbatoare.


    Din perspectiva mea, a ta si a multor altor oameni blogareala este un mod frumos de cunoastere, de schimb de idei.



    Altii vor si aici ierarhie. O anume ierarhie.

    RăspundețiȘtergere
  17. am inteles acum ...
    eu nu-i urmaresc pe aia ..de altfel urmaresc ft putine bloguri :D

    despre cei care cauta ierarhie in blogosfera - cam cum gandesc: 'macar aici sa fiu mai bun' - oarecum trist .... ma rog ..fiecare cum vrea si poate

    o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Manu,
    Este greu sa intuim ce vor oamenii ascunsi in spatele anonimatului.
    Ce stiu este ca-mi plac oamenii deschisi, prietenosi, care comunica, pentru ca asta vor.
    Fara ascunzisuri!


    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Manu,
    Este greu sa intuim ce vor oamenii ascunsi in spatele anonimatului.
    Ce stiu este ca-mi plac oamenii deschisi, prietenosi, care comunica, pentru ca asta vor.
    Fara ascunzisuri!


    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere