vineri, 24 septembrie 2010

alfabet fără litere





















15 comentarii:

  1. Superbe imagini! Daca sunt din gradina ta, sa imi opresti si mie un mar... par delicioaseeeee

    RăspundețiȘtergere
  2. Cati,

    Merele și ierburile sunt din livada mea.La fel și ulmii.Îi iubesc mult!!
    Iazul l-am descoperit sâmbăta trecută- este la doi pași de casa mea, undeva , ascuns..
    Este nespus de frumos!
    p.s.
    Îți păstrez mere, pentru când vii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gina,
    La mine la tara a inflorit visinul ! Nu siu daca l-ai vazut pe blog . M-a chemat mami sa-l pozez. Flori dalbe printre frunze ruginii, tomnatice.

    Mi-ar placea si mie sa am un iaz in apropierea gradinii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anielle,

    În urmă cu două toamne, un vișin aflat lângă un imobil care a ars, datorită căldurii degajate, am crezut eu atunci, a înflorit în octombrie. Era absolut fabulos!
    Undeva, mai departe, pe ramura unui salcâm, tot atunci, erau ciorchini albi, parfumați..
    Nu știu cine trimite atâtea minuni, poate Dumnezeu!!!

    Iazul de care vorbesc are o frumusețe aparte..lumea pescuiește, am pescuit și eu, pentru prima oară în viața mea..este ceva special.. de fapt, căutam altceva, liniștea pe care ți-o dau unduirea apei și cele câteva rațe sălbatice, singuratice și stuful și plantele de apă, ținându-se de mână, într-un dans imperceptibil..
    Să cauți un iaz, să zăbovești pe malul lui, Anielle!
    Este ceva unic! este minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase fotografiile. Le-am privit cu încântare, Gina. Un final de săptămână cât mai bun să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt frumoase tacerile tale...
    Iti place sa fotografiezi nori?
    Mie da!
    Fac o expozitie cu ei, hai si tu!

    http://zbateri.blogspot.com/2010/09/expozitie-de-nori.html
    Sambata si duminica minunata, cu culori, frunze si flori, pe margine de iaz, sa-ti cante un brotac!

    RăspundețiȘtergere
  7. Prințesă!

    Sunt de-a dreptul flatată, dacă tu spui că pozele mele îți plac!
    Duminică voi fi altundeva, îmi va lipsi iazul cu tăcerea lui..
    p.s. ți-am trimis norișorii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gina, se vede ca traiesti intrun paradis!
    Multumim ca ni l-ai facut cunoscut si noua!
    Am furaat un mar bun din pomul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Găbița,
    Chiar un paradis nu este, dar ce știu sigur este că toamna la țară are un farmec deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase taceri... foarte frumoase si fotografiile!
    mi-e dor de-o padure adevarata...

    RăspundețiȘtergere
  11. ...dar imaginile vorbesc in limba toamnei.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ruxi,

    Astăzi am trecut doar pe lângă o pădure adevărată. Era fabuloasă!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Angi,

    Este o toamnă blândă, frumoasă și cuminte.
    Ca o domniță!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-am clatit ochii putin.

    Cuvintele nu-s la mine azi... parca vreau doar multa liniste sa savurez in tihna. Postul acesta mi-a corespuns.

    frumos :).

    RăspundețiȘtergere