marți, 2 noiembrie 2010

fără vorbe!







6 comentarii:

  1. Gina, nici nu necesită vorbe asemenea ființe dulci și fără de păcat...eu așa le văd! Sunt admirabile, atât iepurașii, cât și năstrușnicul de cățeluș. Poate nici comentarii nu necesită, dar nu mă puteam abține, îmi vine să-i pup! Prietenii noștri...cei mai buni.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre iepuraşi zic doar ca-s drăgălaşi :)
    Dar despre căţei pot să spun multe. Când Boc al meu era la fel de mic, a ros papucii de la trei case.
    Am plătit despăgubiri toata vara :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela,

    Iepurașii împart același acoperiș, fără să se revolte!
    Chiar sunt prieteni!
    Lady este o ființă pofticioasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arcadia,
    Știu cum este cu ființele astea simpatice- am avut un Bill, din cauza căruia i-am cumpărat pantofi unei domnișoare.
    Atras de parfumul condurilor, lăsați fără stăpână, i-a ros pe la toate încheieturile..

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt frumosi copii,chiar de-i vorba de altfel de copii;).Toate fiintele mici au ceva dragalas in ele.Ne atrag.M-a atras si catelusul,dar iepurasii parca ar sta pe o insula la umbra unei frunze de palmier.:)

    Azi m-am delectat si eu cu 4 pisoiasi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi,
    Chiar și când ne răstoarnă planurile toate, animăluțele, tot simpatice rămân.
    Pentru simplul fapt că, nevorbind, nu ripostează, cum ar trebui s-o facă.

    RăspundețiȘtergere