vineri, 10 decembrie 2010

pădurea, astăzi, fără iarnă

Iarna și-a rătăcit actul de naștere.. 


Rușinați că li s-au furat hainele, puse la uscat, copacii își feresc siluetele  de atacul dinților strălucitori ai soarelui scăpătat către asfințit.


Pe alocuri, iarba își plânge tinerețea pierdută..
                                                  Singură, cărarea duce dorul pașilor grăbiți.
p.s .iarna voastră și-a pus maramă de steluțe?

 



28 de comentarii:

  1. La mine a venit iarna... e foarte frig... avem si zapada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu...Pe aici pe la mare mai greu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Denise,
    Cred că frumusețea zăpezii face gerul suportabil..
    Seara bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elisa,
    N-am văzut niciodată marea în timp de iarnă..este o veche și mereu prezentă dorință.
    O iarnă cu zăpadă.. valurile sărutând țărmul înghețat, luminițe licărind în nemărginire.
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba prezentarea scrisa a fotografiilor. Poate sunt eu scrantit, dar lumea asta in care ne miscam simte de fapt asa cum scrii tu si nu stie sa se exprime si atunci incepe, usor usor sa se tampeasca si ... aaa!Noroc insa ca existati si voi cei care zugraviti lumea frumos si ca exista acesti oameni minunati pe care reusiti sa-i faceti sa va urmeze!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. IonelMuscalu,
    Cred că avem lumea pe care o simțim!

    Mulțumesc pentru gândurile tale deschise!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand ma uit la poze, mi se face dor, dar nu! Iarna, aici, chiar a venit,. Azi am simtit-o cu adevarat.

    chiar minunata descrierea:))...sunt uimita, cand vad cerul acela senin, oricum, stati linistita, am vorbit cu ea azi, am soptit asa, la fiecare copil sa zboare incet, pana la Dv ;)zborul nu e usor fara aripi, dar vantul, acel domn care vrea ochalrii, va ajuta copiii sa ajunga pe aoclo, ca sa acopere lacrimile ierbii.
    Scrut. Vad printre poze un personaj, nu pot spune nimic despre el, nu stiu da` sunt curioasa sa-i aud glasul..

    app, in drum catre casa, frig..mi se spune: " Ce ma enerveaza anotimpul asta, iarna asta!!!" ce neamuzant, in gandul meu, dar eu nu aveam nici o treaba(impr cu alta colega) eram ff fericite ca ninge, ca e frig, ca in sfarsit a venit iarna si am zis(eu) : " Vai, dar de ce? Mie chiar imi place iarna, cat am asteptat-o
    !!" raspuns: " pt ca sunteti nasc iarna!" s-a mai auzit si un : "exaxt"
    ..Acum va-ntreb? de fapt, imi dau seama ca va place iarna, chiar daca sunteti nascuta vara.sau? nu are nici o legatura, noi suntem cei care stim sa ne bucuram de fiecare anotimp...cel putin pt mine asa e. discutia a fost intre zodia gemeni si zodia mea, plus ca fata care a zis: exact, e tot gem, iar cea care ma sustine pe mine e varst. Recunosc, am vrut sa-i iau apararea iernii .. ca sa vezi, ce abureli...
    Salutari de sub haina inghetului, cea mai calduroasa haina :))

    L.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un pic din lumina toamnei se rasfrange si in acest post placut la vedere si nu numai.

    M-am intalnit cu un pescarus - care se intalnise mai inainte cu un pinguin, care se intalnise si mai inainte cu un urs polar - de la care am aflat ca totusi va ninge in iarna asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Prin păduri deja înspăimântate
    umblă vulpea frigului flămândă !
    O să cadă şi fulgul acela !

    RăspundețiȘtergere
  10. Lav,

    Nu știu dacă pasiunea pentru un anume anotimp are sau nu legătură cu zodia.
    Eu sunt în gemeni, cum ai constatat, dar iubesc, da, iubesc, toamnă, nu de ieri, de când mă știu.Toamna plină, colorată, parfumată, dulceagă, dar și cu ploi..
    Acum îmi place cum arată pădurea, doar că, fiind foarte frig, deci temperatură nespecifică iernii, nu mă pot îmbrăca potrivit și este neconfortabil.
    Înțelegi? frig de iarnă, în ”ambalalaj” de toamnă..

    Aștept să vină iarna adevărată, pentru că sărbătorile nu pot avea farmec fără zăpadă.
    La voi este chiar zonă muntoasă și cred că este foarte frig, dar bănuiesc că este și frumos!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina,

    Ai avut norocul să întâlnești trei vietăți superbe!!
    Ursulețul era chiar Fram??
    Doamne, ce poem!!-un pescăruș, un pinguin și un ursuleț!
    Fabulos!!
    Zile frumoase, Irina, cu zăpadă ca-n povești!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Grigore Rotaru,

    Pădurea , așa cum o văd și o simt,nu este speriată, are blândețea așteptării.
    Cufundată în haina ei subțire, își dorește straie moi, pufoase, albe, în străluciri diamantine, de zeiță.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Gina:

    Nu, ursul polar nu era Fram.
    Cred ca eram tot eu, inainte sa ma intalnesc cu pinguinul...:o)...



    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Of, Gina, mai ca te invidiez!! Frumoasa toamna tarzie te viziteaza zilele acestea...
    Pe-aici s-a mai domolit gerul, iar soarele imbratiseaza generos mestecenii din fata blocului.
    Nu stiu cum fac, dar tot peste mesteceni dau de-o vreme, in mutarile mele prin lume: la Fagaras, aici...
    Si-s tare incantata sa-i privesc zi de zi!

    Te imbratisez cu drag, o sambata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. E..pana la urma fiecare. Toamna, frumos...si mie imi place, cu exceptia vantului...
    Doamna si toamna :)) trebuie sa scriu o poezie.. Mie-mi place fiecare anotimp, dar iubesc iarna, e adevarat, are tot ce-i mai frumos(Craciunul) bine, frigul e specific, nu m-as vedea iesind din scara blocului, afara iarna, dar frig nu.

    Frig de iarna in ambalaj de toamna? Inteleg, nu e placut sentimentul, cat despre imbracaminte nu stiu ce sa spun- exista zapada artificiala, ungeti siluetele copacilor cu ceva lipicios, apoi dati drumu la zapada aia si se face iarna, luati manusi si incercati sa faceti un bulgar, ce se intampla? o falsitate. Rabdarea e totul! cine vorbeste, ma mint pe mine...

    Exact, sarbatori fara iarna :( ..va veni ea si acolo..
    Da, e frig ..temp min= -10, max -6 , dar imi place...se vede frumos de aici de sus...
    E frumos in oras, pacat ca pe strada noastra nu au pus decat niste chestii in forma de stele sau fulgi(nici nu stiu sigur) care lumineaza, oricum tot acesta e cartierul cel mai ''fain'' de cand lumea:)) stiti cum e, vin alegeriile acum si se ocupa de alte locuri, dar chiar se ocupa(transf radicala)da-i incolo ..

    Bucurati-va de caldura, mie mi-ar placea sa ies seara la -5, daca va atinge atata...
    Poti decide intre mare si munte?

    Take care of you!plec putin la o poveste cu iarna;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Irina, frumos, ca un vers!
    Mulțumesc!!
    Seară frumoasă!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ruxi,

    Nu am vrut să pierd încă o întâlnire cu pădurea..tocmai am venit- este la fel de frumoasă, doar că frigul s-a întețit.
    S-a deschis patinoarul, nu îndrăznesc să încerc, deși, cândva, am schiat.
    Erau așa de mulți tineri!!
    O seară frumoasă și ție!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Lav,
    Și eu am fost la o poveste de iarnă- s-a deschis patinoarul, erau atâția tineri, fain de tot!!
    Pădurea, la fel, tăcută, rece, fără haine..
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce tare...aici nu stiu daca s-a deschis sau daca mai e..si e cam departe..v-ati dat ? eu ador mersul pe role in special..
    este frumoasa, e ziua unei prietene, una adevarata. O prietenie de 10 ani apr..De abea acum ies..
    Multumesc la fel si stati linistita, e mai pretentioasa ea, padurea, pana isi gaseste rochia de mireasa..mai dureaza..nu mult:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Lav,
    ” Nu m-am dat”, nu am patine, n-am patinat niciodată, am schiat, dar nu știu dacă aș putea, și apoi , sunt atâția tineri, că, dacă aș lua niște căzături, aș încurca drumul oamenilor!
    Distracție plăcută!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Trist/frumos..... eu astept iarna :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am inghetat. A fost distractiv, in dreapta mea, un caine, negru, mare, a sarit latrand din curte, pe gard sau usa, nici nu am vazut ce era, ca nu prea era lumina, dar dupa ce m-am speriat, nu de tipatul meu, am inceput sa rad, nu stiu de ce ma gandesc dupa ce scap: Ce oare se intampla cu mine daca nu era poarta inchisa, gardu ala..?

    Vai, eu nu am schiat niciodata, nu cred ca as putea, nici nu vreau sa incerc. Cat despre patine, va spun, e usor, incercati, va trebuie o mana de ajutor, la inceput, apoi e totul ok, eu cadeam mereu din cauza altora, simteau ca or sa cada si se tineau de mine, e cam ''nasol'' daca te lovesti, dar e amuzant sa incurci drumul, cad si ei, lumea se distreaza, pe urma,nimeni nu s-a nascut invatat , se poate spune: Atentie, vin!!! sau atentiee cad:(, sau dati-va ma la o parte ca nu stiu sa patinez. Scene dastea se intamplau pe la noi, dar nu e frumos. Dupa, daca dai peste un copil mic, far` sa vrei, te uiti in spate, ce vezi? Un barbat hotarat, vine spre tine, el e tatal. Deci, nu trebuie sa te simti vinovat.
    Nici eu nu am patine, am auzit ca fac astia in centru, eu am patinat azi pe gheata de pe drum, cam lung patinoarul asta.
    .eticheta cu decembrie, e cam trista. Capu sus, altii mor de frig . Da chiar, cum isi face aparitia iarna pe acolo ca sa nu spun cand :))

    Seara linistita! a da, am vazut stelele si luna, iubesc luna. :).

    RăspundețiȘtergere
  23. @opinii,
    și eu o aștept, ea a venit, dar n-a adus zăpadă..

    RăspundețiȘtergere
  24. Lav,
    Ce sî zic de pățania ta, ai avut noroc, vezi nu trebuia să umbli singură, așa sunteți voi, copiii..
    Despre patine , nu cred că voi încerca, poate doar dacă aș avea în curte un lac înghețat!!Glumesc!
    Văd și eu câteva stele prin perdea!
    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  25. Dar nu am umblat singura. :)) mi-e frica...

    da, imi place gluma. Si eu as vrea sa stau la casa.
    binee, somn usor! :*
    ma asteapta tv-u..
    L.

    RăspundețiȘtergere
  26. Lav,

    Este bine dacă nu mergi singură , mai ales, noaptea!
    p.s. locuiesc la bloc, dar am o căsuță la țară, în curtea căreia a fost un lac; nu m-am gândit că mi-ar folosi pentru exerciții, altfel îl păstram..iar glumesc!
    Zile bune să ai!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Noaptea? Nici nu se pune problema..noaptea ma uit pe geam,seara ies, nu-mi place ca din cauza dif. de temp. afara-casa, ma ard buzele, e incomod,iar daca as umbla mereu cu lip balsamu ala prin buzunare(de fiecare data cand ies), l-as pierde,la cat sunt de neatenta, asta o stiu si eu(asa zic ai mei, ca intr-o buna zi am sa-mi pierd si capu`, doamne, cum sa mi-l pierd :( absurd ...
    O, super, sau?! Nici nu stiu ce-i aia casa, apai tara...
    Iar glumiti! imi place cand mentionati ca "glumiti" poate m-am mirat asa, din cauza ca nu am auzit niciodata pe cineva, cel putin nu am vazut la nimeni in curte un lac, tocmai in curte, dragut.
    Si da, acum am vazut commul. :) Angel!!

    L.

    RăspundețiȘtergere
  28. Lav,

    În satul unde avem o căsuță, la 12 km. de oraș, în fiecare curte este un mic heleșteu. Oamenii și le-au săpat , ca să aibă apă pentru animale și pentru a uda grădinile când este secetă.
    Iarna îngheață..
    se poate spune că este un lac, mai mic, fără nuferi..oricum, în jurul lui cred un fel de crini galbeni.

    RăspundețiȘtergere