duminică, 9 ianuarie 2011

ianuarie blând






20 de comentarii:

  1. Gina, a fost o frumuseţe de zi de ianuarie şi prin Bucureşti. Dimineaţa, la primele ore, chiar a plouat, semăna mai mult a toamnă. Apoi a ieşit un soare optimist. Chiar râdeam cu nişte vecini - mă dusesem să-mi iau ţigări - şi spuneam că vine primăvara. O speranţă, evident, poate chiar deşartă. Am privit cu plăcere fotografiile... O seară bună să ai, alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) cred ca va observ intr-o poza. In geamul usii. Si copiii acolo pe sanii, super!
    Sunt minunate pozele! Atatia brazi, ascultatori de suflete. Ianuarie bland, pentru zile de duminica linistite.
    Aici- nu prea sunt urme de zapada... a si plouat ieri, acum e ceata..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cris,
    Astăzi pădurea a fost liniștită ca un prunc, scos la aer proaspăt.
    Soare, lume calmă, priviri , ceva mai senine, decât în alte duminici.
    Un ianuarie cu parfum primăvăratic.
    O seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Daurel,
    Nu se știe cum va fi mâine.
    Și iarna nu-i ca vara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lav,
    Pădurea este minunată în toate anotimpurile, mai ales, brazii din jurul schitului.
    Astăzi a fost„primăvară în ianuarie”.
    p.s. te referi la avatar..mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. E, a fost generoasa primavara. Ele doua sunt prietene.
    E liniste in prima poza, avionul e perfect si stelutele de la sensul giratoriu sunt dragute. :] avatar? asa se cheama usa?
    Cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lav,
    Acum , de la fereastra mea , se vede luna.
    Este superbă!

    RăspundețiȘtergere
  8. :( nu vad luna, of. e numai ceata.

    Ma bucur ca o vedeti. Faceti-i cu mana din partea mea .

    RăspundețiȘtergere
  9. Si la noi a fost o zi minunata, insorita, calduroasa.pentru ca fiul meu cel mare a fost acasa cu prietena lui, am facut o iesire si am vizitat castelul.Niciodata nu l-am vizitat iarna.
    Sper sa avem zile frumoase si gerul sa nu-si mai arate coltii.

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi Ani!
    dintr-un ianuarie si mai bland, las semn ca am trecut... :)
    Un an la sfarsitul caruia sa ai multe clipe fumoase pe care sa le rememorezi!

    cu drag

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabi,
    De ieri, e primăvară în ianuarie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lumsa 101,
    Este așa de mare bucuria revederii, că m-am fâstâcit de tot..Fug să dau sfară pe la cunoscuți!
    Un An BUN să ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu m-am inchis in casa week end-ul asta. Am avut si ceva de lucru, dar mai ales am vrut sa ma refac.

    RăspundețiȘtergere
  14. Geocer,
    După întâlnirea bloggherilor, de vineri seară?

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi mi-a mirosit si mie a primavara.Chiar mi-a placut!Doar noroiul ramas in locul zapezii ma cam necajeste.

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe imagini, Gina, pe care nu ma mai satur sa le privesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anmgi,

    Cam așa se vede acum și de la mine- o iarnă cu rochia sfâșiată..

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina,

    Am ”prins„ un colț din liniștea pădurii- schitul, împrejurimile, drumul spre casă- un ianuarie, cam de împrumut.

    RăspundețiȘtergere