vineri, 25 februarie 2011

cum se vede viitorul





p.s. ce părere ai?

18 comentarii:

  1. Sincer? Imi place. La nebunie chiar. Oricum se spune ca "viitorul incepe azi".
    P.S. Iar daca cel care intra in bucatarie dimineata e sotul... ce mai vrei!? raiul pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesant, imi place! Iar la cat de repede evolueaza tehnologia, sunt sigura ca nu peste multi ani va exista asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Clar, e mirobolantă perspectiva unui astfel de viitor.
    Dar cum poţi să speri la un astfel de viitor în patria noastă minunată, condusă de oameni minunaţi şi luminaţi? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cati,
    Soțul intră primul în bucătărie , în viitor!
    Ar fi perfect, dacă s-ar întâmpla chestia asta, astăzi, acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salmi,
    La tine, sigur se va întâmpla!!
    Pe la noi, n-aș prea sigură..

    RăspundețiȘtergere
  6. Arcadia,
    Îți susțin nedumeririle, deși, tare mi-ar plăcea să apuc asemenea vremuri!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e frică de tehnologie deşi o folosesc :P Na, că m-am dat de gol.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia,
    Ce să mai zic de mine? o folosesc , prudent, cu profesor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un astfel de viitor nu poate fi decât incitant. Şi suntem tentanţi, imediat, să privim prezentul cu ochi critici. Avem şi motive, evident. Mi-aş dori să văd cum se trezesc oamenii, în fiecare dimineaţă, cu zâmbetul pe buze, înainte de orice. Atunci ar fi şi speranţe pentru un astfel de viitor. Dar, deocamdată, admirăm clipul.
    Gânduri bune, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cris,
    Ai spus o vorbă MARE- aș vrea și eu să știu că ne trezim cu fețele luminoase, să mergem zâmbind, să putem privi soarele, copacii, fulgii de zăpadă, jocul copiilor, casele..
    Nu crezi, totuși, că ar fi posibil?

    RăspundețiȘtergere
  11. Adică prezenţa mea să se rezume doar la ochi, mustăţi şi năsuc pe o poză?
    Cam puţin! Nu am o părere prea bună!

    RăspundețiȘtergere
  12. Baghi,
    Pentru tine se admite o excepție- poți folosi, la o adică, gheruțele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Invizibilul,

    Să te cred, pur și simplu?

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa las sa-nlocuiasca tehnologia vantul si aerul curat? Nu stiu de ce, dar mie mi-a "sarit" in ochi pomul acela ce se misca in vant, in spatele geamurilor din camera in care cativa erau prinsi in sedinta de moda...
    Sa las tehnologia sa-mi "indulceasca" lumina puternica a soarelui, in loc sa se adapteze proprii mei ochi?... Nu prea cred! Sa ma anunte computerul in baie ca s-a schimbat ora?!
    Si am mari indoieli vis-a-vis de faptul ca datorita tehnologiei avansate oamenii respectivi se trezeau cu zambetul pe buze. Tehnologia este buna cata vreme se constituie intr-un ajutor in viata de zi cu zi. Cand ajunge sa ne inlocuiasca propriile simturi si perceptii, eu una spun "pas".

    Dar... asta-s eu! Sunt mai degraba pentru intoarcerea catre Natura, decat pentru fuga de ea. :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ruxi,

    Eu nu cred că tehnologia poate înlocui chiar totul. Omul n-ar mai fi om, ar fi robot.
    Apoi, câtă vreme să treacă, astfel încât să devină ceea ce acum este o pagină de internet- realiate?
    Eu aștept soarele, cocorii, ghioceii și colțul ierbii!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am primit pe mail acest filmulet. Sincer nu mi-a placut. Daca vom trai prea ... tehnologic? Cu siguranta sunt conservatoare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dama fără camelii
    Cred că este utopic filmulețul..

    RăspundețiȘtergere