miercuri, 27 iulie 2011

căldură mare!

16 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=v0-U5Cxgngw

    RăspundețiȘtergere
  2. Rămîi fără cuvinte în faţa inocenţei şi a purităţii!
    Splendide imagini.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mare de tot. Copilaşul acela este fantastic. O scenă pe care aş putea-o caracteriza drept memorabilă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine spune ca un caine nu trebuie sa se respecte?

    RăspundețiȘtergere
  5. tare-mi plac amandoua pozele!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. roksanna,
    Mulțumesc frumos pentru dar!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tibi,
    Cu ei, viața este mereu frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris,
    Dar din dar se3 face dar! Nu mă putem bucura doar eu..

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina,
    Mai ales dacă are un stăpân iubitor!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Angi,
    Când le-am primit de la o prietenă, mi-am zis că trebuie să-i bucur și pe musafirii mei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce poze frumoase! Sunt atât de drăgălaşi căţeii ăştia, cum ştiu ei să ne fie alături şi chiar să ne imite!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragii de ei...În plus au și blănița

    RăspundețiȘtergere