joi, 10 noiembrie 2011

21000


 De la o vreme, lumea   aniversează. 
Orice!
Întâlniri/ plecări/revederi/escapade/separări/pupături/falimentări/ despărțiri..etc..
La puțin timp după ce,  pe terra,  și-a strigat apariția cetățeanul cu numărul șapte miliarde,  ating  și eu  o performanță-   numărul de mai sus.
Mulțumesc tuturor celor au pus mână de la mână și mi-au trimis gânduri, sfaturi, reproșuri, laude.. sau, pur și simplu, au trecut prin fața ferestrei cu multe incertitudini. 
Melodia este pentru toți musafirii !( scuze, dacă ați mai ascultat-o, mie îmi place de mor!)
p.s. ce zici ?

28 de comentarii:

  1. Mult succes in continuare, Gina!
    Frumoasa melodia canta de Andre Rieu si orchestra lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine v-am regăsit! Fiind vorba de o aniversare, regăsirea e cu atât mai plăcută. Mai ales că m-aţi întâmpinat cu o melodie nemaipomenită.
    Ce să vă zic? Să ajungeţi şi la 21.000 de prieteni!
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. La asemenea intilniri... toata asistenta este fericita,multumita !Este un lucru bun ca in asemenea vremuri, ne mai putem intilni.Poate ca asemenea intilniri ne vor scapa de tot ce este rau in lumea asta.O zi deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mărycix,
    Dacă-ți place, chiar mă bucur!
    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. 2Biliuță,
    Parcă mi-ați luat frica- ascultați ce pun eu pe aici, credeți-mă, pot să stau fără să mănânc, fără să dorm o noapte, nu mai mult..prefer Andre Rieu( nu-mi iese accentul).
    O zi frumoasă vă doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  6. MEG55,
    Așa-i că-i fain?/ chiar dacă zilele nu seamănă..
    O zi caldă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Biliuță,
    Scuze, tastele sunt de vină!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicio problemă! Cineva zicea că "Biliuţă" înseamnă doi "Liuţă". E bine şi patru. Melodia am ascultat-o cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Biliuță,
    Trebuie să fiu mai atentă!!
    Dacă vă place Andre Rieu, mai caut, doar să nu repet!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu daca 21.000 reprezinta numarul de comentarii, de vizite sau de articole publicate ( :) ), dar iti urez la mai multe. Un blog traieste si prin cititorii lui, precum si prin gandurile pe care acestia le exprima. Sa-ti fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabi,
    Bine ai venit din vacanță!!
    M-ai luat prea repede..niciodată nu m-am descurcat la chestii de statistică. Oricum, astăzi, vorbeam despre vizite.
    Când o fi să -mi aniversez blogul, pun altă muzică, bine?? eventual, tango!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Plăcerea este de partea noastră, de fiecare dată, Gina. Gânduri bune şi la bună recitire, aşa cum facem de atâta vreme...

    RăspundețiȘtergere
  13. Acesta este doar inceputul pentru cineva care are subiecte din mai multe medii. Sper ca la sarbatorirea vizitatorului cu nr. 2500000 sa fim si noi printre cei multi. Ce iti doresc eu este sanatate, putere si rabdare sa ne faci pe toti fericiti. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  14. frumos, semeț și elegant a crescut mesteacănul sădit în zi de mare si sfîntă sărbătoare
    menit, parcă, să ne înmulțească ori să ne alunge incertitudinile

    noi vom sta prin preajmă

    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Gina, mă bucur să mă număr printre vizitatorii blogului tău. :)
    E o încântare să vin aici.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Micuțul,
    Nobilă și dificilă misie îmi dăruiești!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ana,
    Este o încântare să te știu în preajmă!
    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  18. Diana,
    Te aștept, totdeauna, cu mare plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  19. Gina
    Mă bucur de succesul meritat al blogului tău şi sînt onorat că mă aflu printre cei care te vizitează cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu sper sa fiu alturi de tine mult,mult timp de acum inainte sa aniversam cu bucurie asemenea evenimente.
    Melodia imi unge sufletul ori de cate ori o ascult.:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari Gina, la aniversare...dulce rod al pasiunilor tale!

    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  22. Angi,
    Te aștept, cu drag, de fiecare dată!
    O seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere