luni, 12 martie 2012

în așteptarea cocorilor

Amețită de frigul dimineții, vremea și-a pus hainele la uscat.
Printre șiraguri de conuri.

În grija guguștiucului. Așa-i trebuie, dacă s-a trezit cu noaptea-n cap.
Un cățel, vesel că poate scoate și el ochii în lume, de când și-a înnoit blana, latră după vrăbiuțe. Nu prea are succes. Rușinat, își ia coada intre picioare... astea au alte treburi, mult mai importante.
  Plictisit de atâta apăsare, un melc a deschis încetișor ușa colibei, explorează temător asfaltul.
Sa fie lecția lui de înviorare?
 Mesteacănul își agită crenguțele.  În stoluri de vorbe nerostite.
  Culorile contaminează grațios  sunetele. 
Totul se  contopește în tot, primăvara  nu este prea departe.

O simți?

14 comentarii:

  1. Foarte mult imi place blogul...o sa revin cu drag!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Citind aceste rânduri, parcă am prins în nări miros de reavăn și în urechi zumset de viață nouă. Tare frumos ați scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate pentru că, ascultând partitura îndrăzneață a primăverii, prindem micile bucurii, fără să așteptăm marea, îndestulătoarea fericire.
      Vă mulțumesc pentru gândul bun!

      Ștergere
  3. Da.
    Am ramas uimit. In fiecare zi insorita albinele au "explorat" fereastra, atrase de zambila inflorita.
    Asa sunt eu, aici... albina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Extraordinara imaginea! Citind, parca esti acolo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici la d-voastra se simte atat de bine primavara, in fiecare cuvant si imagine, iar muzica pe care ati ales-o imi place foarte mult.
    Daca zilele trecute, am simtit miros preponderent primavaratic, astazi la noi astazi a nins destul de mult si a fost foarte frig... tare i-a mai placut iernii la noi,se pare ca n-ar prea vrea sa plece... parca se desparte cu greu de noi...

    O seara minunata va doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi tu, Ștef, dacă toate ar fi așa cum ni le dorim, ar dispărea farmecul surprizei, al clipei..
      Eu sunt optimistă- este primăvară!

      Ștergere
  6. Inca n/o simt...asa cum m/as fi asteptat..dar poate se indura sa se faca simtita mai...temeinic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. In sufletul meu e primavara!
    Cuvintele tale mi-au mai trimis o raza de soare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Îi simt mirosul de ceva timp! Este aici! Frumoasa melodie! Toate cele bune, Gina!

    RăspundețiȘtergere