luni, 25 februarie 2013

fără pată!

 ia și tu o pauză!

7 comentarii:

  1. Foarte puține reclame îmi plac, nici nu am răbdare să mă uit- mai era una , acum vreo câțiva ani, cu niște ursuleți, foarte simpatică..

    Imaginați-vă o uriașă mașină de spălat în mijlocul pădurii și toate animalele- la coadă, să-și curețe petele..

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zambit...foarte nostim!...
    Ba, sunt gramada de reclame de nivel artistic nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am distrat copios!
    Până la urmă, reclama trebuie să fie o formă - nu doar comercială, ci și de educație estetică, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost dusa pana la nivel de Arta!!!
      Uneori ma subjuga cat de bine sunt facute,nu ma refer la scenariu ca aici,ci la conceptie vizuala ,sincron muzical si desigur uneori umorul fin desavarsit!Nu mai conteaza reclama in sine,e de amorul artei chiar!Si pentru ca sunt bani nu gluma investiti,a progresat fantastic!De s-ar face filme la fel de bune precum arta publicitara!!!
      "Estetic " vine din lb greaca,este un substantiv .."esthesis",care inseamna simtire,sensibilitate!!!!Tema de reflectat.

      Ștergere
  4. Știi ceva?
    „Reclama„ este una dintre noutățile introduse în programa de limbă și literatură română.
    Nici nu-ți dai seama cât de inventivi sunt copiii, câtă preocupare pun ei în demonstrații.
    Eu zic că este o modalitate extraordinară de cultivare a interesului copilului, a inventivității, a creativității, dar și ”educație profesională„. părerea mea.

    RăspundețiȘtergere