luni, 7 octombrie 2013

gânduri


așa o fi?

3 comentarii:

  1. Sărut mâna, doamna Gina.
    Am să încep cu ce este mai uşor, melodia pe care a-ţi ales-o îmi place foarte mult, din toate punctele de vedere.
    Referitor la întrebarea dumneavoastră. Eu cred că oricine poate păstra un secret bine ferecat, cel puţin eu, ceea ce vreau să rămână un secret, nimeni şi nimic nu mă poate convinge să-l divulg. Poate să mă taie feli, de la mine nu scoate nimic.
    Eu sunt o persoană iertătoare. Am această putere de-a ierta. Dar din păcate dacă o persoană mă jigneşte foarte tare sau îmi provoacă o suferinţă care-mi sfâşie sufletul, nu-o uit. Nu-i port ură, însă pur şi simplu o ignor. Iar acest lucru nu-i bine defel.
    Cu timpul am o mare problemă, ori nu mi-l ştiu eu gestiona cum trebuie, ori îmi iau prea multe angajamente. De obicei sunt o persoană chibzuită şi organizată, dar tot îmi pare că în activitatea mea, am şi timp mort.
    O seară minunată vă doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Ștef,
      Sunt convinsă că ești o persoană foarte, foarte discretă, bună și iertătoare!
      Tu spui că oricine poate păstra un secret- te-aș contrazice, spunând că , din experiență, cunosc destule persoane care „își vând” foarte ușor secretele..
      Să fii persoană de nădejde implică un caracter deosebit și o bună educație.

      Despre timp- indiferent cât de ocupată ești, trebuie să-ți acorzi zilnic o „porție „de singurătate. Îi poți zice cum vrei- meditație, autoanaliză, „de vorbă cu tine„,.

      Îmi place, deseori, să fiu la cafea- doar eu cu mine!
      Seară bună îți doresc!

      Ștergere
  2. Buna ziua! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/ Sa postati imaginea atasata si link-ul de la site pe pagina d-voastra de facebook, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere