marți, 26 iulie 2022

perspective

26 iulie  ar fi Ziua bunicilor!

Dacă te supără căldura asta/ prețurile/ lumea etc...
poate vrei o pară (nu chiar)mălăiață!😀

Călătoream cu avionul spre o destinație care-mi plăcea mult. Doamna de lângă mine era cam de vârsta mea, așa că , ușor, ușor, mai zice dumneai, răspund eu ...și tot așa.
Bunicuțe.
Fostă judecător în capitala noastră, mulți ani, doamna era foarte fericită când fiica ei, tot judecător, o implica în supravegherea puștiului dintr-a VIII-a.

„Într-o zi, mă sună nepotul ; a trecut la ”Neamul Șoimăreștilor„ și nu are cartea.
Fericită, alerg la librărie ( să nu-i dau o carte veche), cumpăr romanul și, într-un suflet, mă prezint la datorie
Nepotul se uită la mine, se uită la carte.

_ Hai, măi buni, ce dracu.?
Ți-am spus că am nevoie de un capitol.
Și tu vii cu o carte întreagă...„

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu