tag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post966921985187392733..comments2024-01-20T18:19:38.221+02:00Comments on INCERTITUDINI: dacă stelele licărescINCERTITUDINIhttp://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comBlogger30125tag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-33909761467956532152012-10-11T16:52:11.649+03:002012-10-11T16:52:11.649+03:00O să ți se pară, poate, stupid, dar cred că a avea...O să ți se pară, poate, stupid, dar cred că a avea curajul, demnitatea să spui că o „prietenie„( bănuiesc că nu era vorba doar despre prietenie) trebuie să se oprească într-un anume moment este un gest foarte corect față de celălalt. Atât. Doar cu astya sunt de acord. Mai departe ..nu știu ce să zic sună a fugă, lașitate, pare o scenă din ”Enigma Otiliei”.<br /> Dacă simți că trebuie s-o vezi, ar trebui să nu cedezi impasului. Chestiunea este ce se va întâmpla după aceea.<br /><br />În cazul Maitreyi, nu era vorba despre o evadare, despărțirea le fusese impusă. Revederea ar fi trebuit să fie, cel puțin , un moment frumos, afectuos, între doi oameni mari, doi înțelepți, care au atâtea să-și spună.<br /> Vezi, vorbim din punctul nostru de vedere..de fapt, viața este foarte complicată.<br /><br />Eu exclud jignirile. Este ceea ce mi s-a părut că doboară mitul iubirii. <br />De ce? pentru că ele creează o prăpastie între iubire și reacția târzie, imposibil de acceptat.( din partea amândurora)INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-66320418197962664992012-10-11T16:34:24.744+03:002012-10-11T16:34:24.744+03:00Iti inteleg foarte bine dezamagirea...te astepti c...Iti inteleg foarte bine dezamagirea...te astepti ca dupa ani si ani,sa aiba loc o revedere minunata,nu poti reprima o asemenea dragoste a tineretii,indiferent de ce conflicte ar fi fost la un anume moment.E patrimoniul memoriei tale afective sfinte!Unde era tandretea,pasiunea si sentimentul de veneratie de altadata?Ce s-a intamplat oare,sau mai bine zis ce nu s-a intamplat?<br /><br />ps;Cea mai buna,mai draga prietena a mea ,de dupa anii facultatii mi-a spus dupa mai multi ani;"Oamenii incep prin a-mi place,si sfarsesc prin a nu-mi palce!"Ma includeam desigur si eu.Am ramas perplex.S-a casatorit fara sa-mi spuna,a plecat in strainatate apoi,probabil s-a intors din cate am auzit,nu mai stiu oricum nimic de ea.M-ma gandit sa-i caut parintii care stiu unde stau(memoria spatiului,nu adresa),dar am renuntat,simt ca nu are rost.Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-37684060250478362602012-10-11T11:44:53.328+03:002012-10-11T11:44:53.328+03:00Adică să fim atât de preocupați de aparențe, încât...Adică să fim atât de preocupați de aparențe, încât uităm cum este, cu adevărat, realitatea?INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-22706638370682619982012-10-11T11:18:52.389+03:002012-10-11T11:18:52.389+03:00Tineretea este exuberanta. Doar timpul poate decid...Tineretea este exuberanta. Doar timpul poate decide daca ai avut dreptatea, sau nu. De cele mai multe ori confundam realitatea cu imaginea noastra despre ea. Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08587410552513262399noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-21387936558316183922012-10-11T07:45:52.931+03:002012-10-11T07:45:52.931+03:00Gabi,
Da, concluzia ta este nu doar liniștitoare...Gabi, <br /> Da, concluzia ta este nu doar liniștitoare- și titanii sunt, până la urmă, niște oameni cu bune și rele, ca noi toți, de altfel.<br /><br />Crezi că ar mai fi fost (atât de) unică, de uriașă, de tulburătoare povestea lor, dacă ar fi ars până la capăt?<br /> Ea ne răscolește mințile și sufletele, tocmai, pentru că arderea i-a fost brutal oprită. <br />Flacăra s-a oprit, a rămas lumânarea fiecăruia. Uite, am găsit acum un fragment, pe care el îl citează, ca aparținând Doamnei Sen, mama iubitei lui Mircea, Maitreyi-„ nimic durabil și nimic fericit nu poate ieși dintr-o pasiune, când această pasiune n-a fost corectată de tradiție, adică de familie, de oameni, care cunosc ce înseamnă căsătoria și dragostea, fapte mult mai grele decât ne închipuim noi, tinerii, căci a fi căsătorit nu înseamnă - a culege flori împreună- nici a se lăsa consumați de o pasiune efemeră și amăgitoare„.<br /><br />Ce rezultă? că la ie , instituția căsătoriei se bazează pe niște cutume păstrate din vechime, peste care nu se poate trece..<br />Allan (Mircea) a fost alungat, n-a insistat să rămână..ce s-a întâmplat cu dragostea Lui? a pus-o într-o carte.<br /><br />Pentru ca, peste ani, să conceapă scrisorile acelea, care, uite, ne fierb pe noi..<br />p.s. am eu un gând, nu-l spun, încă.<br /> INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-6896680230734169382012-10-11T07:32:06.080+03:002012-10-11T07:32:06.080+03:00Da, sigur că ai dreptate- când a scris cartea, el ...Da, sigur că ai dreptate- când a scris cartea, el avea 24 de ani, evenimentele erau proaspete, dragoste frigea.<br /> Au trecut anii, el a devenit un Titan.. apoi ea a aflat de existențá cărțíi, a fost revoltată, nu voia ca intimitatea și trăirile să-i fie scoase în fața lumii, mai ales că provenea dintr-o lume total diferită de lumea lui, lumea noastră.<br /> Cartea ei este prudentă aș zice.<br />Da, chiar îmi place concluzia ta- luăm partea plină a paharului!<br /> Trebuie să-mi fac timp să citesc„ Dăruind, vei dobândi”.Mulțumesc frumos!<br /> p.s. nu mă opresc aici cu discuția despre cele două cărți. <br />Nu-ți spun ce urmează. ( deocamdată)INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-71879290489696465502012-10-11T00:28:09.801+03:002012-10-11T00:28:09.801+03:00Se pare ca si titanii literaturii au scapari... a...Se pare ca si titanii literaturii au scapari... altfel, nu-mi explic pamanteana furie a lui Eliade intoarsa impotriva unei femei- oricare ar fi ea! Cu atat mai mult una pe care, dupa cum ne-a povestit intr-o carte, a si iubit-o candva! Sa spui ''Că M. este așa cum era fatal să devină orice bengaleză la 60 de ani- grasă, adipoasă, purtând ochelari''- asta mi se pare de neacceptat. Misoginism? Fatarnicie? Indispozitie de om batran? Neputinta? Frustrare? Ori toate acestea la un loc? Nu te poti astepta ca iubita din tinerete sa arate ca in urma cu 42 de ani, cand ai cunoscut-o tu! Altceva pare sa fi fost! Un ''altceva'' care adanceste misterul unei povesti unice, netraita pe deplin, nearsa pana la capat. Important este, pana la urma, ce a ramas: o carte frumoasa, al carei miez ne pune pe jar si astazi... Gabriela Cimpocahttp://www.blogulucimpoca.ronoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-29844551788916391822012-10-11T00:04:46.234+03:002012-10-11T00:04:46.234+03:00Gina,cred ca o dragoste profunda tine si de o anum...Gina,cred ca o dragoste profunda tine si de o anumita simplicitate a fiintei.Vb aceea;"fericiti de cei saraci cu duhul'!<br />Eliade nu era un om simplu,si nici ea ... uneori paradoxal, complexitatea personalitatii te poseda astfel incat traiesti multe dileme si esti bulversat cand trebuie sa iei decizii.Ia si tu partea frumoasa atat timp cat s-au iubit.Finalul nu infirma neaparat lucrul acesta.S-au consumat ca niste lumanari atat cat a fost dat sa fie,si chiar de a ramas doar cenusa,povestea lumineaza si incanta in inimile cititorilor lor.<br /><br />ps.Biblic nu ai voie sa iubesti mai mult o persoana decat pe Dumnezeu!Dumnezeu l-a incercat din greu...iar cu cat esti mai plin de har cu atat mai mult ti se cere,nu e usor asadar sa fii geniu?<br /><br />Citeste te rog "Daruind vei dobandi " de N.SteinhartModarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-43154910158094434232012-10-10T22:20:21.399+03:002012-10-10T22:20:21.399+03:00Asta este, Angi! Aș fi preferat să nu apară acest ...Asta este, Angi! Aș fi preferat să nu apară acest ”ADEVĂR„? Care adevăr? Ce poate fi adevărat într-o iubire? Ești orb, nu așa se spune? Construiești un fel de citadelă în care este El . Sau ea! ( bănuiesc că așa zic și ei, nu? ).<br />În cazul de față, sigur , nici nu putea fi altfel- cărțile apar la prea mare distanță.<br /> Tu zici că dacă s-ar fi întâlnit mai devreme, ar fi ieșit scântei..poate.<br /> Dar , întâlnindu-se , totuși, la capătul vieții, ea vine din cealaltă parte a lumii, dacă mitul fusese construit, de ce a trebuit ca cenușia, vulgara realitate să calce în galoșii ei noroioși farmecul?<br /><br />Stai- despre cei doi- niciunul nu s-a căsătorit din dragoste, deși el , dacă este să mă exprim și eu neelegant „a scos-o pe Christinel , la înaintare„, hi! hi!<br />Uite- gândim la fel- dragostea nu moare!<br /> Dar nici nu trebuie ucisă!INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-24349582220207576442012-10-10T22:09:22.991+03:002012-10-10T22:09:22.991+03:00Ștef,
Sigur, dacă simplificăm lucrurile, aducând...Ștef, <br /> Sigur, dacă simplificăm lucrurile, aducându-le în spațiul nostru domestic, cam așa stau lucrurile.<br /> Problema este puțin diferită- în mintea și în sufletele noastre de cititori, ei ocupau niște locuri strălucitoare- formau unul dintre cele mai frumoase cupluri din câte au existat.<br /> A apărut și a doua carte- aceeași iubire, tratată din perspectivă feminină, cu acel„ lasă-mă și vino-ncoace„, cu înaintări și retrageri prudente, multă filozofie, tot atâta poezie.<br /> Și apoi- buf! scrisorile!<br /> Și interviul ei. <br />Eroii coboară din sfera lor înaltă, amestecându-se printre oamenii banali,doi bătrânei urâcioși, arătându-și unul altuia obrazul..INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-21277052065856414042012-10-10T22:02:11.361+03:002012-10-10T22:02:11.361+03:00Știu și eu?Avem imaginație, mental creăm situații...Știu și eu?Avem imaginație, mental creăm situații care depășesc realitatea, asta este clar.<br /> Eu revin tot la cele două cărți și la eroii lor, care nu sunt rodul imaginației altcuiva- un cuplu de personaje trăiește în cartea lui, același cuplu, din aceeași perspectivă, dar în alte dimensiuni- cărțile sunt scrise la 40 de abi una de cealaltă- se naște din mintea și din fantezia ei.<br /> Preferam să am același mit, în două basme.<br /> Scrisorile și interviul au rupt vraja, au făcut din creatori doi bieți bătrâni ( ea, oricum, mai mică decât el cu șapte ani) doi înrăiți.<br /> Doi oameni banali, aflați parcă în fața unui divorț.( fără să fi trăit alături decât foarte puțin, câteva luni , în India. Restul vieții, fiecare a avut propria lui direcție.<br /> De ce ne-au furat mitul?INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-75071137459631899582012-10-10T22:00:01.844+03:002012-10-10T22:00:01.844+03:00Vai,Gina!
De multe ori un ADEVARUL spulbera Frumoa...Vai,Gina!<br />De multe ori un ADEVARUL spulbera Frumoasul!<br />Am citit cu ochii de 20 de ani cartile,amandoua,si de cateva ori am dat cartile unor tineri frumosi sa le citeasca,dar pe amandoua,deoarece si eu asa credeam ca adevarul este undeva pe la mijloc.Zilele trecute imi trageau cu ochii din biblioteca,si in curand Teddy va trebui sa le citeasca.Sunt curioasa cum vede el cu ochii lui de 16 ani,mai ales ca e si "putin indragostit".:)<br /> Le-am recitit acum cativa ani.Mi se pareau la fel de frumoase,fiecare in felul ei!<br />Dragostea ramana aceeasi la orice varsta....as zice eu,dar cand deja intervine popularitatea poate strica multe.<br />Intotdeauna am vazut in cele doua carti un fel de concurenta..."ba asa s-a intamplat...,ba asa-i cum zic eu...,nu-i adevarat ce zice el,e cum zic eu..."<br />Daca s-ar fi intalnit mai repede ar fi fost mai multe scantei...zic eu,dar la batranete,fiecare are propriile orgolii,propriile adevaruri de neclintit.Asa vad eu acest refuz.<br /><br />Fiecare am avut o dragoste din tinerete,care poate nu coincide cu casatoria,dar nu toti ne numim Eliade si Maitreyi.<br />Eu spun ca...Dragostea nu moare ,ci ramane undeva in sufletul omului inflorind de fiecare data altfel.:)<br />Seara frumoasa sa ai!<br />angihttps://www.blogger.com/profile/09000253036462718040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-78170122439183206092012-10-10T21:53:04.013+03:002012-10-10T21:53:04.013+03:00Am citit,cred ca ti-am dat un raspuns chiar intre ...Am citit,cred ca ti-am dat un raspuns chiar intre timp ce ii raspundeai.A sosit,sau am tastat gresit?Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-69276857510517508532012-10-10T21:44:00.931+03:002012-10-10T21:44:00.931+03:00Buna seara, doamna Gina!
Dragoste adevarata, cr...Buna seara, doamna Gina! <br /><br />Dragoste adevarata, cred eu ca exista numai intre mama si copilul ei si mai cred ca dragoste adevarata, intre un barbat si o femeie, exista la inceputul unei relatii, generata de aspectul fizic de obicei. Apoi, treptat, in timp ce se descopera si incep sa se cunoasca unul pe celalat, ea se transforma in obisnuita partenerilor unul cu celalalt si in responsabilitati si obligatii morale asumate, unul fata de celalalt. Apoi, cand mai apar si copiii, ei, sunt adezivul care coaguleaza relatia! Nu mi-as dori sa fie asa si tare mult mi-ar placea ca dragostea de la inceput sa dureze o vesnicie, insa, ca peste tot si in dragoste apar acei factori perturbatori care pun unele piedici dragostei. <br /><br />O femeie iubeste cu adevarat barbatul pana la moarte... pentru barbati, ma abtin.... <br /><br />Din pacate ceea ce gandeste, Mircea Eliade, despre fosta sa iubita, multi barbati gandesc asa, in momentul in care ajung la un impas in relatie, chiar dupa cateva luni. <br />Cred ca si in dragoste, depinde foarte mult de caracterul fiecarei persoane in parte! <br /><br />O noapte linistita va doresc, doamna Gina, cu mult drag! Ştefaniahttps://www.blogger.com/profile/12106875938462227309noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-51747012620177101522012-10-10T21:43:44.794+03:002012-10-10T21:43:44.794+03:00Pai eroiona reala este invalurita in imaginatia sa...Pai eroiona reala este invalurita in imaginatia sa ,lumea fictiva.Vezi, care sunt granitele?Eu indraznesc sa ma gandesc ca fictiunea este inaintea realitatii....din lumea basmelor purced si realitatile cele mai frumoase daca este sa credem in ele,altminteri lumea ar fi chiar monstruoasa.<br />Nu realitatea implineste visul,ci visul creeaza realitatea,cei drept cu multe lipsuri.Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-43851531160870537242012-10-10T21:38:38.216+03:002012-10-10T21:38:38.216+03:00Poate citești ce i-am răspuns Dianei!Poate citești ce i-am răspuns Dianei!INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-48293115584022937312012-10-10T21:37:17.293+03:002012-10-10T21:37:17.293+03:00Diana,
El precizează că era conștient de felul ...Diana, <br /> El precizează că era conștient de felul în care ea arată. Din scrisoare, rezultă că a refuzat să o vadă, dar recunoaște că a fost brutal. <br />Era un om bătrân, este de înțeles..Mai recunoaște undeva că a tot ezitat, a dorit să se reîntoarcă în India. N-a făcut-o.<br /> De ce s-a întors ea? Dacă citești cartea, înclini să crezi că din iubire- filozofia ei este mult , mult diferită de a noastră„timpul nu are nici răsărit, nici apus„. <br />Poate că s-a întors, dornică să fie cunoscută, auzită. Să-și demonstreze și să demonstreze că nu este mai puțin celebră decât el.<br /> Acceptăm ideea că erau două valori, oricum, el cu mult , mult mai strălucitor.<br /> Își scriseseră povestea dragostei lor, fiecare așa cum a simțit-o, din perspectivă filozofică personală.<br /><br />De ce au strivit mitul? El prin scrisori, ea printr-un interviu?<br /><br />Oare asta ne demonstrează că omul, până la urmă, tot om rămâne, cu toate ale sale? INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-90141286767137219932012-10-10T21:29:19.274+03:002012-10-10T21:29:19.274+03:00Da, total de acord, dacă romanul lui ar fi avut ...Da, total de acord, dacă romanul lui ar fi avut o eroină cu un nume fictiv.<br />Iată ce consemnează Wikipedia-<br />„Puține opere din literatura universală tratează aceleași fapte în viziunea, inerent diferită și chiar contradictorie, a doi scriitori care au fost, în același timp, protagoniștii lor.[9] Pentru români, romanul Maitreyi al lui Mircea Eliade a constituit generații de-a rândul o adevărată încântare. Demn de menționat este faptul că prototipul personajului principal al cărții a trăit cu adevărat, până în 1990, în țara Vedelor și a Upanișadelor. Era fiica lui Surendranath Dasgupta, un filosof indian, și se numea Maitreyi Devi. Tânărul Mircea Eliade avea, când a cunoscut-o, 23 de ani, iar ea 16. Adolescenta scria versuri, apreciate de Rabindranath Tagore, și avea să devină o cunoscută poetă indiană. Întâlnirea dintre Maitreyi Devi și reputatul sanscritolog român Sergiu Al. George, la Calcutta, în 1972, a "declanșat" scrierea unei noi cărți: Dragostea nu moare.<br /><br />Tulburătoarea poveste de dragoste din anii '30 a primit astfel o replică magistrală de la însăși eroina ei, Maitreyi (în carte, Amrita), după 42 de ani. Romanul-răspuns, It Does Not Die (Dragostea nu moare), scris mai întâi în bengali, a fost tradus și publicat în limba engleză în 1976. Ne cufundăm, în timpul lecturii, în peisajul și în mentalitatea indiană, cu mirifica ei lume a miturilor, ritualurilor și simbolurilor. Coloana vertebrală a cărții de față este însă relatarea cu autenticitate și cu geniu a celei mai mari minuni a lumii: înfiriparea sentimentului de dragoste, fericirea iubirii împărtășite și destrămarea ei.<br /><br />Mircea și Amrita (din Dragostea nu moare), ca și Allan și Maitreyi (din Maitreyi), pot sta alături de nemuritoarele cupluri Paul și Virginia, Tristan și Isolda, Romeo și Julieta. Dragostea nu moare (1976), carte apărută până acum în limbile bengali, engleză, germană, spaniolă și română, nu are încă notorietatea planetară a romanului "Maitreyi" (1933). Ea însă înaintează triumfal pe aceeași cale a consacrării universale.„<br /><br />După ce citești cele două scrisori, mitul se dărâmă.<br />Nu oricum, brutal.<br />INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-59974822509277241972012-10-10T21:21:32.552+03:002012-10-10T21:21:32.552+03:00Stii ce cred eu, Gina?
Eliade s-a comportat urat (...Stii ce cred eu, Gina?<br />Eliade s-a comportat urat (de neiertat), din cauza ca venirea ei, revederea i-a spulberat un mit personal. Ea ramasese tanara in amintirea lui, asa o stia, asa si-o amintea.<br />Daca ar fi imbatranit impreuna nu l-ar mai fi deranjat felul cum arata, insa nu a facut fata socului. Apoi, cred ca lui i s-a parut o indiscretie gestul ei dupa atat de mult timp.<br />Barbatii si femeile nu gandesc la fel. Eu, sa fi fost in situatia ei, nu as fi mers sa-l revad. As fi considerat ca daca vrea sa ma vada poate veni el la mine, asa e firesc. Initiativa in asemenea cazuri e a barbatului.<br />Nu stiu, oricum, povestea revederii e mult mai trista decat cea a despartirii lor silite din tinerete...Diana Alznerhttps://www.blogger.com/profile/08727063684434437163noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-68623905774588726142012-10-10T21:10:01.329+03:002012-10-10T21:10:01.329+03:00Gina este vorba de nivelul de aspiratie si cel de ...Gina este vorba de nivelul de aspiratie si cel de realizare.Eliade era imperfect ca orice muritor,dar ca artist avea aspiratii inalte...nu a fost nici crestin cat si-ar fi dorit si nici capabil de o dragoste perfecta dupa cum rezulta din articol.<br /><br />ps;Citeam undeva ca in toate religiile mondiale se admite ca nivelul de aspiratie este mai important decat cel de realizare.Aspiratia se traduce asadar in realitate atat cat este dat,fiecare cat poate...important este sa aspiri catre ceva superior!Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-67802852923620557752012-10-10T20:53:07.303+03:002012-10-10T20:53:07.303+03:00Aș tot revedea„ Ùndeva, cândva„. Acolo este mit, c...Aș tot revedea„ Ùndeva, cândva„. Acolo este mit, cei doi protagoniști vor fi exista sau nu, întâlnirea lor este cel mai frumos vis, pe care îl putem gusta! Este o poveste, este ficțiune, cu care îți încarci sufletul.<br />În cele două cărți, luate, fie împreună, fie separat, există o minunată poveste de dragoste! Povestea dragostei perfecte, aceea în care el spune„ vreau să-ți văd sufletul„!, iar ea, în cartea ei, recunoaște pentru sine, în urma unei discuții cu Poetul, este vorba despre R. Tagore, mentorul ei, așadar recunoaște doar pentru ea că „ jumătate din ce se vede este măsluit„.<br /> Se referea la propria-i viața monotonă, lipsită de strălucirea iubirii plecate.<br />Dacă este așa, dacă iubirea a fost perfectă, de ce scrisorile și interviul „dau de pământ „ cu sublimul, cu tot ce poate fi mai frumos?<br /> Ce înțelegem ? că același om trăiește sub nu știu câte fețe? <br />Că, de fapt, prin scris își vinde imaginea?<br /> Că iubirea este doar un basm frumos, menit să amăgească sufletele slabe?INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-16962214167719066052012-10-10T20:17:24.026+03:002012-10-10T20:17:24.026+03:00Gina, nu am citit cele doua carti,eu vorbesc din c...Gina, nu am citit cele doua carti,eu vorbesc din cele prezente in acest articol.Poate erau orgolii mari la mijloc?!(amandoi artisti)Din dragoste lesne poti pica in ura uneori...aici inteleg insa ca momentul nu a fost depasit.Pacat,omenirea a mai pierdut un vis.Asa ca ne deplasam catre fictiunea pura,unde nu suntem dezamagiti,nu?<br />(ca in "Undeva ,candva" spre exemplu)Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-80992912692759849532012-10-10T20:08:16.399+03:002012-10-10T20:08:16.399+03:00În cazul de față, cei doi chiar au existat.
Fiec...În cazul de față, cei doi chiar au existat.<br />Fiecare a recunoscut, în felul său, cât de mult s-au iubit cândva.<br /> Ce n-am putut înțelege este atitudinea de după.<br /><br /> În cartea ei, Maitreyi spune undeva „Evenimentele din viitor le vor depăși pe cele prezente„. <br />Aștepți să le depășească frumos, nu?INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-71318150591032816062012-10-10T20:00:27.874+03:002012-10-10T20:00:27.874+03:00Vezi, dragostea perfecta devine un mit si atat.Sa ...Vezi, dragostea perfecta devine un mit si atat.Sa fie asteptarile de vina?Perfectionismul lui?Cand iubesti totusi ,treci cu vederea multe indiferent de varsta.<br />Modarthttps://www.blogger.com/profile/17173656210670206413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5193946221005365837.post-65499096381008374892012-10-10T19:31:50.374+03:002012-10-10T19:31:50.374+03:00În roman, citează din jurnal. Adesea, spune că un ...În roman, citează din jurnal. Adesea, spune că un anume moment n-a fost consemnat acolo, dar completează că și-l amintește perfect.<br />INCERTITUDINIhttps://www.blogger.com/profile/02865829353742270155noreply@blogger.com