marți, 27 iunie 2023

emoții și aripi!

 Mi-e drag zumzetul copiilor care își exprimă- fiecare în felul lui- starea de după  un examen:final de gimnaziu sau de liceu.


Astăzi, m-am revăzut cu ochii sufletului, mai întâi după propriul bacalaureat, apoi, mamă de două ori, așteptând cu mari emoții să  apară, rând pe rând,de la examene, copiii mei,absolvenți ai prestigiosului colegiu„Bălcescu”,devenit, mai apoi”Ion C. Brătianu, pe care l-au încheiat atât de frumos!😍

   An de an,foștii mei elevi,absolvenți ai aceluiași colegiu,mi-au încărcat sufletul cu emoții tonifiante.
Trec anii,lumea își vântură ideile, contradicțiile și faptele, alți și alți copii își hrănesc aripile crescute din suflete.
  Cu ei și pentru ei, lumea trebuie să fie mai bună!💖

Un comentariu:

  1. „Lecţia de zbor„ - Nichita Stănescu
    Mai întâi îţi strângi umerii,
    mai apoi te înalţi pe vârful picioarelor,
    închizi ochii
    refuzi auzul.
    Îţi spui în sine:
    acum voi zbura.
    Apoi zici:
    Zbor.
    Şi acesta e zborul.
    Îţi strângi umerii
    cum se strâng râurile într-un singur fluviu.
    Îţi închizi ochii
    cum închid norii câmpia.
    Te-nalţi pe vârful picioarelor
    cum se înalţă piramida pe nisip.
    Refuzi auzul
    auzul unui singur secol,
    şi-apoi îţi spui în sinea ta:
    acum voi zbura...”

    RăspundețiȘtergere