miercuri, 13 aprilie 2011

iepurașul florar

Miercurea fără cuvinte- daruri de sărbători//
sursa- mail.

64 de comentarii:

  1. Superbe buchetelele tale de flori! sau animalutele... tot una :))
    Ce imaginatie! Minunata idee!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine,bine.Da iepurasul unde-i?
    Frumoase buchete de flori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai inseninat ziua, draga Gina!
    Iti multumesc, acum pot pleca de-acasa, senina si linistita pe vremea asta ploioasa si rece din orasul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tare draguti si foarte bine realizati. doar la a2a imagine am realizat ca sunt facuti din flori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa idee pentru cadouri, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. absolut superbe...imaginile si realizarea acestor compozitii din flori este absolut remarcabila :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarut-mainile, Gina! Buna dimineta!
    Mi-am ales cosul al doilea, in care e un animalut galben. Sper sa fie un motanel, ca al meu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca,
    Poți alege imaginea preferată!

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen,
    Cine iubește florile și animăluțele gândește în metafore!
    Mulțumesc de vorbe bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. @fosile,
    Iepurașul a cules petalele și le-a ” croit„ în forme noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana ,
    Primăvara este muză adevărată!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gâbița,
    Când te întorci acasă, ia un coșuleț cu flori!
    p.s.
    îmi pare rău că la tine plouă, aici este soare cu dinți..

    RăspundețiȘtergere
  13. aA,
    Atunci, păstrează oricare dintre imagini îți place!

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca as putea alege, as alege primul ursulet!

    RăspundețiȘtergere
  15. AnaMarin,
    Ce minunății pot face imaginația și mâinile pricepute!

    RăspundețiȘtergere
  16. pandhora,
    Să le pun într-o cutiuță fermecată și să ți le trimit??

    RăspundețiȘtergere
  17. suuuuper!
    mi+ar fi placut sa vad si o vacuta vesela si inflotita :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ică Șt.O. Victor,
    Cu mare plăcere!Doar să nu-l vadă motănelul din dotare, că precis o să râvnească la petalele din coș!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Gabriela,
    Ți-o ofer cu tot dragul!
    Eu i-am primit pe toți!!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Vitrina Vacii Verzi,
    Îmi pare rău că iepurașul nu s-a gândit..dacă-l văd îi spun să încerce!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Salmi,
    Pentru toți musafirii mei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cat de frumoase sunt buchetele-animalute! Parca sunt pregatite de sarbatoate. happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca ai stat vreo saptamana sa le faci pe toate.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  24. Irina,
    Chiar pentru sărbători sunt pregătite!

    RăspundețiȘtergere
  25. Gabi,
    Aș vrea eu!
    Am doar meritul de a le aduce aici, le-am primit de la o prietenă!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. cata imaginatie si cat talent!! dupa botoseii de casa, acum ne incanti cu aranjamente florale, Gina. tot intr-o miercuri fara cuvinte... foarte frumoase!

    ps ieri am avut un drum la Londra, la sectia consulara a ambasadei. consulatul... e dincolo de cuvinte (nu de lauda, din pacate!), insa Londra - cel putin cele cateva stradute din zona - era toata inflorita si inmiresmata: liliac, castani, ceva ce seamana cu iasomia, meri, salcami mov, magnolii si cate altele, pe care nici nu le cunosc... superb!

    RăspundețiȘtergere
  27. Interesante aceste mici bijuterii naturale! O zi superba si Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  28. Cata indemanare si migala!
    Pisicute ,iepurasi si alte animalute din flori.Superb!

    RăspundețiȘtergere
  29. Aceste aranjamente florale mă impresionează de fiecare dată când le văd și în egală măsură mă lasă fără cuvinte!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Miercurea fără cuvinte este tare bofată în imagini care te fac să zâmbeşti şi îţi mângâie sufletul...
    Gânduri bune, Gina! Gânduri bune tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  31. Îi voi scrie iepuraşului că-l vreau pe ... 2! Dacă e deja dat, mă mulţumesc şi cu 9... Am fost cuminte, merit darul lui! Mi-am făcut şi temele:
    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte_13.html

    RăspundețiȘtergere
  32. Ruxi,
    Am două lacrimi- una de tristețe că lumea este croită după tipare strâmbe..cealaltă este de bucurie, pentru că ai putut vedea și partea frumoasă a Londrei!
    Îți ofer, cu drag, toate metaforele zilei de astăzi!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. @David,
    Cu mare plăcere!
    O să mai vin în vizită! Poți „lua„ leuțul!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Alicee,
    Frumos spus- bijuterii , aș adăuga , lirice!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Angi,
    Cred că ți se potrivesc buchetele- făpturi!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. @Se-cret,
    Poate că așa a apărut „miercurea fără cuvinte„ uimire în fața frumosului!

    RăspundețiȘtergere
  37. Ce minunaţii ai pus tu aici! Cred că aşa ceva ar înveseli o masă festivă, poate chiar masa de Paşte. Cu flori de primăvară, e prima dată că văd aşa ceva. Inspirată algere! Gina, trebuie să răsfoiesc blogul tău că am cam tras chiulul, dar am avut mult de muncă, asta este. Frumoase , minunate poze!

    RăspundețiȘtergere
  38. Cris,
    Între atâtea momente cenușii, popasul de miercuri, printre culori și metafore , ne încarcă sufletește!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Tibi,
    Nu m-am putut bucura singură, le-am împărțit cu musafirii mei!

    RăspundețiȘtergere
  40. Danielle,
    Mi-ar plăcea ca iepurașul să ți le poată aduce pe toate! Și un coș uriaș de bucurii!
    Îndată vin să ”citesc” fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  41. Mirela,
    Cam același lucru mi-l reproșez și eu- te-am vizita cam rar- promit să -mi respect promisiunea!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce minunatii. Zau,ce cuvinte sa mai pui langa asemenea lucrari de arta!

    RăspundețiȘtergere
  43. Ce idei năstruşnice :)Interesant câtă inspiraţie :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Cati,
    ”Tăcerea dă cântecului glas!„

    RăspundețiȘtergere
  45. @SoriN,
    Bine ai venit!
    Inspirația bate viața!

    RăspundețiȘtergere
  46. Chiar foarte frumoase aranjamentele. Sunt facute de copii sau de design-eri profesionisti?

    RăspundețiȘtergere
  47. Florentin,
    Nu știu nimic despre creatori.
    Aranjamentele le-am primit de la o prietenă. Mi-au plăcut atât de mult că mi-am zis că ar fi păcat să mă bucur doar eu.
    O seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Beautiful work!

    And thank you for visiting me and the comments!

    RăspundețiȘtergere
  49. @Nilambur
    @Sailor,
    Mulțumesc mult!
    Vă mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  50. Ce lucrari minunate!
    Imi place leul..daca e un leu. :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Denisia,
    Mă bucur că ți-au plăcut!
    Lav, da , este leu!

    RăspundețiȘtergere
  52. Si sora-mea face felicitari din flori si tot felu de modele. Sunt dragute.

    RăspundețiȘtergere
  53. @David,
    I=am promit de la o prietenă și mi-am zis că dar din dar se face dar!

    RăspundețiȘtergere