vineri, 18 ianuarie 2013

cine ar putea să creadă

că nu există suflet în spatele acestor ochi atât de strălucitori?
Theophile Gautier

http://www.youtube.com/watch?v=GoXHVs65NFQ

20 de comentarii:

  1. Noua suflete, nu unul:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare!
    Mâța, precum femeia sau doamna , precum pisica?

    RăspundețiȘtergere
  3. Animalele sunt intotdeauna alaturi deom.Daca mai au parte si de afectiune se transforma in adevarati prieteni.
    Il vad eu pe Labus al nostru .E un membru important al familiei.:)
    Pisicuta e grozava!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place Lăbuș al vostru! Am avut un „Bujor„, mergea peste tot, în spate, cu ochii în jos, dar foarte atent.
      Animalele sunt mai rușinoase decât mulți dintre semeni.
      Zi bună, Angi!la noi este prea multă mohoreală.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Vreți să insinuați că și pisicuțele sunt organizate pe clanuri??

      Ștergere
  5. Acum cativa ani am avut o problema de sanatate mai ,, dura,, . M-am internat in spital si din ziua aceea motanul meu rasfatat a disparut de acasa. Dupa o saptamana , cand am revenit , la nici o ora a aparut si el.
    Eu am credinta ca animalele adopta sufletul si purtarea celui care se crede stapanul lor. Una dintre cele trei cateluse pe care le am este o imensitate de ciobanesc caucazian. Nu pot sa iti explic cum face si cum scheauna cand ,,cerseste,, dragoste si atentie.
    Alta este mica si are pregatit asternut pe scaun in terasa. Seara cand ne culcam si ma vede cu pledul ei in brate , fuge si urca pe scaun, se ghemuie sa o invelesc si cu ochii aia mici se uita la mine si parca rade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoasă scenă descrii!

      La concertele filarmonicii mergem patru/cinci persoane din bloc. Se întâmplă să ne întâlnim la venire. Rar tuscinci. Data trecută s-a întâmplat să ne întoarcem împreună. Eram foarte veseli, vorbeam tare, care mai de care mai impresionat de cele văzute.

      Pe lângă bloc s-au pripășit trei maidanezi, nu sunt agresivi, îi păzesc pe copii,„ fac naveta„ până către stradă, așa că tot omul le aduce câte ceva.
      Cred că au înțeles din vocile noastre că suntem într-o stare bună- au apărut toți din părți diferite, țopăind în jurul nostru, chiar ne-au sărit în brațe, deși fugiseră prin noroi, a fost spectacol în toată regula.
      M-am gândit că animalele au un simț special- descoperă imediat bucuria colectivă!

      Ștergere
    2. :) vreau sa vad si eu catelusul care rade. Animalele sunt foarte haioase si nevinovate. Noi nu le meritam de multe ori.

      Ștergere
    3. Trebuie să-l rugăm pe Micuț să-l aducă pe aici!! hi! hi!

      Ștergere
  6. Buna seara, doamna Gina!
    Animalele sunt niste sufletele, care pe langa faptul ca ne incanta si ne inveselesc sufletul cu gingasia lor si cu giumbuslucurile pe care le fac, ne predau si cea mai buna lectie despre prietenie si recunostinta!
    Mi-a placut foarte mult filmuletul cu jocul. Sunt uluita de intuitia, inteligenta, sau atentia pisicutei...
    O seara minunata va doresc, doamna Gina, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tustrele doamnele din imagini îmi sunt cunoscute, ni s-au intersectat adesea drumurile- cea de sus este din Călimănești.Locuia aproape de hotelul în care am locuit în vacanță.
      Zilnic, către seară,îi saluta, în felul ei, pe turiștii aflați în trecere.
      „Nocturna„ mă întâmpină când mă întorc de la concert., iar cea de-a treia locuiește la parterul blocului.
      Privește lumea de la fereastră.
      Nu am în casă o pisică, dar mă gândesc..


      Să ai o seară frumoasă, Ștef!

      Ștergere
  7. Orice fiinta vie are un suflet. Plantele au un suflet simplu, primar, verde, de floare sau de pom, de rosie ori de cactus. Animalutele au si ele un suflet si se chinuiesc sa supravietuiasca in lumea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,
      La câte se întâmplă, aș zice că noi le chinuim să trăiască în lumea noastră.. găină de companie, ce spui de asta?

      Ștergere
  8. :) Merge si gaine de companie. Depinde ce companie doresti. Daca ar fi fost dupa mine, gainile din curtea mamei ar fi trait pana la adanci batraneti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,
      Deunăzi, am citit că o tipă de-a noastră, moderatoare sau , mă rog, ceva, prin televiziune, se plimbă prin centrul capitalei, însoțită de o găină neagră, proprietate personală,pe care o iubește foarte tare..
      Ce să mai spui?

      Ștergere
  9. Pai ce sa spun, sa stea departe de restaurante ca nu cumva sa se ajunga sa manance o friptura de animal de companie. :)) Trebuia sa atraga si ea atentia. Altfel, nu mai spun nimic. :)Ba da, as mai spune ca tot e bine, ca nu si-a luat animale de companie un elefant ori o echipa de purici dresati.

    RăspundețiȘtergere