sâmbătă, 11 iulie 2009

seara ploioasa


Imi plac lepshele.
Imi amintesc de copilarie.
Asha ca am preluat-o pe cea trimisa de Anielle.


1.Cum te simtzi astazi?
Distrata.
2.Vei ajunge departe in viatza?
Cum va vrea Domnul.
3.Cum te vad prietenii?
Shtiu sa ascult. Nu tradez. Am umor.Plang repede.
4. Te vei casatori vreodata?
Sunt ( mult prea ) casatorita.
5. Care este placa celui mai bun prieten al tau?
„gandeshte pozitiv”; „nu le mai pune si tu pe toate la inima”.
6. Care este povestea vietzii tale?
Shapte ani de acasa( fara gradinitza, dar am avut nishte parintzi iubitori si bunici extraordinari), adolescenta rebela, studenta maritata, mama - doi baietzi, rebeli si ei,profesoara , indragostita de meserie-10 ani navetista, ceilaltzi in orash, bunica-ratacita printre poveshti, bloggheritza mereu debutanta.
7. Cum era in liceu?
Extraordinar; cea mai frumoasa parte a vietzii mele.
8. Cum potzi avansa in viatza?
Vaslind; daca se rupe o vasla- inot.
Care este cel mai fain lucru la prietenii tai?
Umorul.
10. Ce se preconizeaza pentru week-end?
Ploaie.
11. Ce cantec te reprezinta?
„Un copac cu flori”.
12.Dar pe bunicii tai?
„Ce credeau dushmanii mei”?
13.Cum itzi merge in viatza?
Nici prea rau..
14.Ce melodie tzi se va canta la inmormantare?
Vreau linishte.
15. Cum te vede restul lumii?
In functzie de chimii..
16. Vei avea o viatza fericita?
E prea mult spus.
17. Sunt persoane care te doresc in secret?
Nu mi-am dat seama.
18. Ce te face fericit(a)?
Nu shtiu; se intampla pur si simplu.
19. Ce ar trebui sa faci cu viatza ta?
S-o traiesc. Mai intens.

Si pentru ca a fost ziua poetului Pablo Neruda- cateva cugetari :
„ Daca va fi sa te infirbintzi, infierbanta-te la soare.
Daca va fi sa insheli, inshala-tzi stomacul.
Daca va fi sa plangi, plange de bucurie.
Daca va fi sa mintzi, minte in privintza varstei tale.
Daca va fi sa furi, fura o sarutare.
Daca va fi sa pierzi, pierde-tzi frica.
Daca va fi sa simtzi foame, simte foamea de iubire.
Daca va fi sa doreshti sa fii fericit, doreshte-tzi asta tot timpul.

Leapsha se da prietenilor.
De aceea, ii poftesc s-o preia.

17 comentarii:

  1. O leapşă tare simpatică... Nu preiau lepşe în această perioadă, altfel aş fi luat-o... Data viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eshti sincer. Si ai umor!
    Dar te ashteapta ,cu dedicatzie ,de la Anielle.

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe gandurile lui neruda
    "Daca va fi sa doreshti sa fii fericit, doreshte-tzi asta tot timpul."
    si mi-a placut si povestea vietii:)

    RăspundețiȘtergere
  4. io as prelua-o. chiar o fac. si pun si copacul cu flori la suflet.
    ca sa pot zbura mai usor.
    ps. azi mi-am dat seama ca a aparut un om cu care as dori sa imbatranesc impreuna.
    hmmmm
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca pui la inima- esti. niciodata nu am reusit sa nu o fac. chiar as vrea sa ma invete cineva. in rest -
    http://www.youtube.com/watch?v=59anLLEgPp4&feature=PlayList&p=28D19588CDF3738E&index=0&playnext=1

    RăspundețiȘtergere
  6. Gala am citit cateva poezii absolut superbe!
    O viatza in rime!!
    Povestea vietzii- milioane de clipe rata cite pe coclauri, uitate prin sertare, ascunse prin buzunare..
    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Angela, este atat de nebuna fericirea ta!
    Ia copacul si fa-tzi aripi de flori!
    Pui la inima?
    Pun la inima.
    Suntem
    Foarte frumos.
    Ploua. Cu lacrimi mari. Cat cireshele roz.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Gina,la noi e aceeasi vreme ploiasa si gri.Totul e gri de un timp si asta nu-mi place.
    Am citit leapsa si as fi preluat-o si eu,din pacate,am multe intrebari fara raspuns.
    O duminica frumoasa chiar daca e ploiasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vor veni si zile mai luminoase, Gabi!
    Trebuie!
    Si tzie o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. In sfarsit o lepsha care mi-a placut 100%; am vazut o gramada zilele astea pe net care mai de care mai enervante. Plus ca alaturi de aceste cugetari si pe vremea aceasta urata, mi-am bucurat sufletzelul...
    O duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur mult, AncKhiy, ca tzi-am bucurat sufletzelul!
    Daca itzi place leapsha, o potzi prelua!
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. servus...
    la asemenea vremuri lacustre... mai ca iti vine sa inventezi lepşe, chiar daca genul mi se pare ingrat... nu mă las insa tentat că tare mi-e că ar fi ceva tare trist... aşa de trist... de "nedat" mai departe...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Flavius,
    da, este un fel de joaca..cam pentru fete.
    Tocmai de asta n-am transmis-o cuiva anume, chiar daca este o vreme de stat in casa.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Gina, constat cu bucurie ca ai preluat una din lepsele din arhiva. Multumita faptului ca ai tratat-o cu seriozitate am aflat mai multe amanunte despre tine. Lui Flavius ii sugerez sa incerce varianta amuzanta a lepsei .Si anume: pui muzica pe care o ai prin Pc in winamp si apesi shuffle. Apoi ,folosesti titlurile melodiilor ca raspuns la intrebari (de-asta la mine se potriveau si nu prea. Unele erau totusi haioase).
    O duminica placuta tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna seara , Anielle!
    Tratez toate lucrurile cu atentzie. Cat de mari sau mici sunt.
    Leapsha ta mi-a descretzit fruntea. ploaia asta nu se mai termina..
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. "Daca va fi sa insheli, inshala-tzi stomacul" - asta mi se pare geniala! Caci stomacul meu imi este cel mai nerod, egoist si tradator prieten. Cu cat il hranesc mai mult, cu atat imi face rau mai mult. :((

    RăspundețiȘtergere
  17. Cora!
    Retzeta mea este; dimineatza sa mananci cat doi, la pranz, sa impartzi cu prietenii, iar seara sa dai totul dushmanului.
    Da rezultate!!!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere