marți, 16 noiembrie 2010

la îndemână


Errare humanum est, sed perseverare diabolicum (Seneca)

Ai greșit?
Nimic mai simplu, ștergi!

28 de comentarii:

  1. mi se pare corect! :D, dar ma-ntreb, oare cu ce fel de pix se poate scrie peste ce s-a corectat?:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Delete-ul acesta ar fi minunat dacă l-am avea la purtător, de fiecare dată când greşim ceva, în viaţă...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anette,
    cred ca depinde cu ce s-a corectat. corectiile facute cu "pic"" se fac cu eticheta.

    cand se "sterge" cu foarfeca s epoate coase un petec. de unde si vorba cu sacul si petecul ori cu datul in petec.

    revin la eticheta.
    cred ca si in alte cazuri e buna eticheta, nu sunt sigur.
    inca invat.

    cu stima.
    si fara eticheta;)
    io

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e de ras atata vreme cat mama prostilor e mereu gravida :)) Am avut o colega care se temea sa stearga monitorul cu carpa de praf sustinand ca operatia cu pricina ar sterge si ... hardul :)))) Adica doamna din poza e mic copilas :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ... dar, cum spunea si Seneca, gravitatea apare atunci cand se persevereaza in prostie... Si asta vedem zilnic in jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris,

    Eu cred că e mai bine să nu-l totdeauna avem , totdeauna, la purtător, pentru că se poate întâmpla să reacționezi și impulsiv ...sau, cine știe?

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Anonim,
    șă așteptăm răspunsul Aniellei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Shanti,

    Creangă nu avea computer.
    Cunoștea oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ştiu pe cineva care a pus cana de cafea în locaşul unde se pun de obicei CD-urile/DVD-urile. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. "Prostia omeneasca" de I. Creanga e o poveste valabila pentru orice timp.
    De ce oare nu intrebi cand ai o dilema?

    RăspundețiȘtergere
  11. Costea,

    și CD-urile/DVD-urile, unde le punea?

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi,

    poate pentru că nu vor să recunoasă.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand bunicii nu-si consulta nepotii...
    Sau mai grav: poate nici n-a fost binecuvantata...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Daurel,

    (Și) pentru asta sunt proverbele nemuritoare!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Anonim,

    eu ma refeream strict la imagine :D,la bunicuta care da cu pasta corectoare pe monitor :D, dar asa e,in general depinde ce si cu ce se corecteaza, cat despre eticheta, aceasta este buna doar in relatiile formale, protocolare, nu cred ca are ce cauta intre prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  16. Știi cum este, Anielle?
    Corecțiile se fac pentru a îndrepta, presupunând că acela care corectează este bine intenționat.
    De obicei, corecturile sunt urmate de explicații, tocmai pentru a se face distincție între ce era și ce ar trebui să fie.

    RăspundețiȘtergere
  17. Anielle,
    eticheta este, de multe ori, un obstacol.
    Sau un paravan.

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca va trebui sa-mi dati un miel de Paste :), m-ati botezat, sunt Anette nu Anielle :p, asta asa, ca tot votbim de corecturi ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Anette,
    SCUZE!!!

    Eu și Anielle, ”comunicăm ” de ceva timp. Am crezut că semnează și Anette.O mie de scuze!
    p.s. se acceptă corectura?

    RăspundețiȘtergere
  20. nici o problema, bineinteles ca se accepta corectura, oricum Anielle e si prietena mea :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-a placut si mie acest mail primit. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Unii ar vrea sa dea timpul inapoi si sa stearga ceea ce au votat.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Gabriela,

    Din punctul ăsta de vedere, mă pot considera liniștită!

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am cunoscut pe cineva care, după două ore de lucru pe computer,lipsea trei ore ... ca să se răcească computerul. Toţi ceilalţi o credeau. De fapt, în complicitate cu şefa, avea un al doilea serviciu cu 1/4 normă!

    RăspundețiȘtergere