marți, 14 decembrie 2010

alb troienit



Seara trecută, tremurau frânguindu-și crengile goale, șuiera vântul ecouri târzii.
De dimineață, în straie noi, bradul s-a trezit cel dintâi..
Conuri în salbă, pe gâtul înalt, ramuri pletoase, albite bogat!
Cavaler în armură de gheață!
Sfios ca o demoazelă, mesteacănul își leagănă fracul de nea, cu mâneci prea scurte, zâmbește în lacrimi de chiciură, pierdute pe ramuri sărace.
Ninge!

32 de comentarii:

  1. Ti-am spus eu ca ajunge zapada si pe le tine!
    La noi ninge frumos de sambata!
    Am o iarna alba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo, a venit Iarna!
    Frumos inceput, frumoase cuvinte :)

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos acest "alb troienit". are mereu o alură aparte!...

    seară de vis!

    Ottilia

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi,
    Iarna mea este romantică, își sună clopoțeii!
    Să ne bucurăm!

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana,

    Iarna ta nu are conduri albi?
    Nici manșon de catifea?
    Zile și nopți frumoase îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lav,

    Iarna ta are teze și extemporale, știu..
    O să vină și vacanța!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Otillia,
    În nopțile de iarnă se simte magia steluțelor!
    Noapte frumoasă și ție!!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa iarna si darnica a venit la tine, Gina! mi-e dor de zapezile de-acasa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai zapada, haaai!
    Si la Sibiu e zapada multa, frumoos frumos! Anotimpul meu preferat...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-mi place iarna. Doar melodia lui Adamo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ruxi,

    Aseară , avea străluciri de stele, azi dimineață se cam întristase.
    Oricum, este iarnă!
    Îți trimit câțiva fulgișori în palmă!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ancuța,
    La voi , chiar cred că este minunat!!
    Când ninge, ninge!!Fără glume!

    RăspundețiȘtergere
  13. Irina,
    Chiar ieri mă gândeam , văzând costișa de dincolo de blocuri, că locul de joacă este cam singur..trebuie să mai ningă , abia atunci se adună săniile!

    RăspundețiȘtergere
  14. Geocer,
    Nici serile la țară cu focul trosnind în sobă, nici aroma vinului fiert cu scorțișoară?
    Adamo?100 de puncte!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Noi suntem în continuare în aşteptare. Pe un peron bucureştean de gară încă nu s-au aşezat fulgii. Dar suntem optimişti...

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris,

    Parcă văd cum își încep dansul fulgii pe un peron..
    muzică interioară..

    RăspundețiȘtergere
  17. Era un gand, scurt.

    Iarna mea cu teze si extemporale(teste cum imi place mie sa le zic) a fost mai rece decat aceasta iarna, care, cu fiecare noapte isi scade din grade...

    Si vacanta... nu o astept, pentru ca va trece, atat de repede...pentru unii e o iarna luuunga, cred ca spun asta, din simplul fapt ca e rece, se face tot mai rece s.a.m.d. Bine, altii mor de frig :( chiar mor! Dar, pentru mine e scurta- uit uneori de ea. O am insa in palme, maini, degete, acolo, la mine si vara, toamna, primavara sunt - Iarna.

    la noapte se vor inregistra -20 aici :|o aud cum canta...

    L.

    RăspundețiȘtergere
  18. Lav, atât de greu a fost?
    Aș vrea să -ți fiu de ajutor..și iarna de afară, la voi este mai aspră..
    Vin sărbătorile, o să fie frumos și bine!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai totul s-a derulat foarte repede, a trecut, nu mi-a placut...nu ca a fost greu..ma rog.

    dragut :) ati vrea, dar nu se poate, vreau, dar nu e nevoie, e nevoie, dar ma obisnuiesc. Stiti, asta imi face bine, vorba...

    Da, e aspra.
    Sarbatorile... imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  20. Lav,

    Într-o seară de iarnă- eram în clasa a VI-a- am descoperit singură cum se calculează corect înălțimea într-un triunghi isoscel, , ca medie geometrică între segmentele determinate de piciorul perpendicularei pe ipotenuză.
    Poate că acum am greșit, dar atunci , a fost primul moment extraordinar din viața mea.
    Cam așa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu stiu cum facem, dar e ciudat. Tocmai imi invatam niste formule pentru un amarat de test maine la mate :(.
    Testele..la mate au fost pentru mine bataiile alea de inima de dinainte, mai ales tezele, in anii trecuti, dar am trecut uimitor peste ele. Acum, nu am nimic..

    Ce frumos...clasa VI-a..suna atat de bine! chiar azi ma uitam intr-o carte: se acorda, premiul... din clasa VI-a pentru....(VIATA LA TARA)

    Si cel mai frumos= seara de iarna... :* aveti grija

    L.

    RăspundețiȘtergere
  22. Stop. Sunt impresionata..daca pot spune asa..
    Primul moment extraordinar? acel: primul...DE CE?
    Sunteti sigura? ma uitmeste..

    L.

    RăspundețiȘtergere
  23. "Lav,
    Am grijă!"
    Cred. Va vad mult mai calculata...sunteti?

    :)) noroc, chiar am nevoie...
    L.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa nu intelegeti gresit, nu ma refer la faptul ca primul moment din cauza ca ''am descoperit singura''....Nu!
    ci, pe langa acela? Nu a fost altul inainte!?

    Si, multumesc! de noroc..
    :*
    L.

    RăspundețiȘtergere
  25. Lav, vorbeam de momentul în care am conștientizat fericirea.A fost un fel de ”iluminare”.
    Mă chinuiam cu problemele de geometri, nu puteam să aplic teoria și, deodată- scânteia! asta a fost!am trăit fericirea nu doar sufletește, a fost și ceva fizic, greu de explicat..

    RăspundețiȘtergere
  26. Snteti draguta.
    :)) gesturi? dans? mda, fericire.Lasati daca e greu, asa sunt si problemele..
    ILUMINAREA LA MINTE?
    L.

    RăspundețiȘtergere
  27. Uite acum m-am uitat in urma pe niste articole,asa aleatoriu caci sunt foarte multe,si am descoperit aici "tombe la neige"...ma bucur ca-ti place!Unii stii de ce nu-l asculta?...e atat de trist!!!spun ei....ma abtin de comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  28. @Modart,
    Ți-am povestit la tine cât îmi place Adamo- în muzica lui caldă, găsesc mult din partea care-mi lipsea.
    Este ceva mai greu de prins în cuvinte.
    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere