luni, 27 decembrie 2010

și-a găsit,

 în sfârșit, identitatea. De iarnă vorbesc!

Îmi plac sărbătorile, nu atât ,încât să rămân în casă, așteptând  să se termine prânzul, ca să vină cina.
Cele mai multe dintre rudele și cunoștințele mele, cu care am vorbit zilele astea, la telefon sau față în față, mi-au părut preocupate doar  de sărmăluțe, cozonac, grătar, țuică fiartă.
Verbul a mânca nu face parte din vocabularul meu activ.
Dau orice fel de mâncare, oricât de extraordinar ar fi , pe o plimbare în pădure.
Ieri a fost o zi de iarnă, în costum zdrențuit de toamnă rătăcită.
I-am plâns de milă..
Doar patinoarul i-a mai salvat onoarea.
Peste noapte a nins.Frumos, calm, cuminte.
Ninge și acum.
Ca-ntr-o poveste fără sfârșit..
Cine nu are pădure să-și cumpere. 
Dacă nu se poate, Trivale are cărări destule..
  Circulă fiecare  cu ce are.   

Greu la deal...
dar și la vale..















p.s.cum este iarna voastră?

20 de comentarii:

  1. Frumos, ca in basme si la voi...ma bucur ca e alb acum peste tot...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, au anuntat ninsori... macar daca nu am avut de Craciun , sa avem acum... a fulguit si pe aici, asa, incat sa fie putina culoare doar, nu ca in pozele Dv. Am fost foarte trista ca nu a nins de Craciun :|. Ma bucur ca, in sfarsit a nins(acolo). Sunt interesante pozele, ce umbrela rosie are acea femeie. Si cainii, mi-e cam frica, parca arata mai bine, decat aici(slabi), iar padurea, cu acea plapuma alba, este minunata. Hmm, nu am padure, sa-mi cumpar? aici nu ninge...

    Multi fulgi va doresc! puteti fi o floare alba :)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Salmi,
    Este chiar frumos, nu doar în pădure; dacă întind mâna, când deschid fereastra, pot să prind o creangă albă, bradul din dreptul ferestrei mele este absolut extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lav,
    Este mai frumos în realitate, pozele sunt făcute cu telefonul, nu iau aparatul după mine..și mai am o problemă „tehnică„..nu știu din ce motiv , a rămas fixat pe o dată din 2006, așa că, indiferent de ziua în care fac poze, ele tot vechi par..//
    Să-ți cumperi pădure- era o glumă, de fapt, au vândut destul din ea, s-au construit case în mijlocul ei, poate că or fi niște romantici, mi-am zis, iubitori de tihnă și de miracol..//
    p.s. trebuie să-ți spun eu într-o zi cum este cu simbolul de care zici..
    Îți țin pumnii pentru mâine!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarna mi-e foarte clar ce am de astupat, etansat, termoizolat,..., insa nu sunt conditii...;vara nu merita stricata cu amanuntele sesizate iarna...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Daurel,
    Aveți un fel de a face ca lucrurile grave să devină simple aparențe, ceea ce nu prea este la îndemâna oricui!
    Eu aș fi spus că omul gospodar își face vara sanie..

    RăspundețiȘtergere
  7. Prilej de bucurie maximă şi pentru copiii din Bucureşti. După ce ieri a fost o zi din care trăgeai concluzia că Iarna este departe, azi dimineaţă ne-am trezit asaltaţi de fulgi. Chiar şi Bucureştii arată altfel acum... Mi-au plăcut foarte mult aceste fotografii pe care le-ai postat, Gina. O seară plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gluma nu mi-a placut la inceput, dar nu am vrut sa spun ca nu imi place, iar acum vad si de ce(o casa, la padure, super! )
    ce spuneti, sunt foarte frumoase! Merge telefonul, merge. Pai, e chiar o problema fara rezolvare? Da, am vazut intr-un post, chiar am ramas uimita la data, dar am vazut ca nu corespunde....

    e frig afara! E putin mai mult alb...:)
    Simbol... bine!

    maine, nu vreau. nu-mi amintiti...degeaba, ca nu scap asa usor de gand, apare iar` .
    Ma-ndepartez usor...

    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. iarna mea ... e alba .. plina de zapada .. chiar si aici la BM ..dar mai ales in Cavnic ..de unde am venit azi ...

    p.s.: de unde ai stiut de ziua mea ?:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, frumoasa iarna a venit la tine, Gina! Imbratiseaza padurea si din partea mea, data viitoare! :-)
    Pe-aici ploua. Cu pauze, dar ploua de aseara. Tot e bine! Macar topeste patinoarul de pe strazi...

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos ca ninge si e totul alb.
    Aici au fost 2 zile de inghet iar acum ploua si topeste toata zapada!

    Astept fulgii!
    La multi ani :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cris,
    Pădurea ”trăiește ” altfel venirea iernii- coase haine pentru fiecare copac, pentru orice potecuță!
    Artistă mare!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lav,
    La ora asta, sigur , ai scăpat de emoții!
    p.s. ți-am ținut pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Manu,
    Știam eu că iarna voastră este albă ca..zăpada!!
    De unde știu- ai comentat un post și acolo ai spus că tocmai se potrivește cu ziua ta de naștere!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ruxi,

    Astăzi nu mai ninge, dar pădurea își păstrează aerul nobiliar!
    Este mirifică!!
    Zile bune îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Daiana,

    Asta îmi spune și Ruxi.Știu și de la fiul meu..
    Poate că se îndură cerul și vă trimite o iarnă autentică!

    Să ai zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anul acesta parcurile din Bucureşti au primit atenţia cuvenită. Primarii au dat mâna cu iarna şi au pus straie de sărbătoare pe care noi le admirăm plimbându-ne de mână, la fel de îndrăgostişi de viaţă, oameni, frumos.

    Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Geanina,

    Mă bucur că , dincolo de rele și opreliști, simțămintele voastre păstrează albul candid al iernii.
    Seară frumoasă!!

    RăspundețiȘtergere
  19. A nins si in orasul meu... e superb... atat de mult alb... bataie cu zapada... sanie... sunt lucruri care ma incanta...

    RăspundețiȘtergere
  20. Denise,

    Mă bucur că ai parte de o iarnă autentică!!
    La mulți ani!!

    RăspundețiȘtergere