vineri, 10 decembrie 2010

învățăm, învățăm- toată viața asta facem..



 

13 comentarii:

  1. Toate sunt la fără cuvinte. Bine ales titlul. Şi mereu apar noi şi noi surprize... Un final de săptămână cât mai bun, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Improvizaţia e mama tuturor succeselor :D

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, invatam pana in ultima zi.
    M-ai inveselit cu imaginile astea, Gina. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cris,
    de multe ori, cuvintele încurcă..practica vorbește.
    Zi bună și vouă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia,
    La capitolul„improvizații” suntem campioni.
    Nu degeaba se zice că românul scoate apă și din piatră seacă..

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi,
    Aceasta a fost dorința mea- să ne înveselim!

    RăspundețiȘtergere
  7. De prima imagine, sincer, nu m-am mirat, pentru ca, vad mereu mamici care indeasa un prosop (in cel mai bun caz) sub biberon si se plimba linistite prin mall-uri!
    Celelalte sunt...sunt interesante!

    Un week-end minunat iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana,
    asemenea mămici par a fi iresponsabile..

    RăspundețiȘtergere
  9. Aplicatiile mele nu sunt atat de riscante...
    Deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Daurel,

    Sunt convinsă!!!
    Imaginile de aici nu au nicio legătură cu nimeni.Sunt, pur și simplu, lucruri hazlii, mi le-a trimis o prietenă bucureșteancă, profesoară de limba engleză, soțul și fiii ei sunt ingineri..

    RăspundețiȘtergere
  11. inovatii si inventii :)) toate sunt bune la nevoie :))

    cea mai haioasa mi s-a parut poza cu suportul de biberon :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, toate sunt simpatice,Shanti, omul se descurcă și el cum poate..

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat am fredonat eu cand eram mica refrenul cu:Asa e viata...,iar dupa un timp i-am mai adaugt un vers,care acum ma face sa zambesc:
    Mi-a crescut mie mustata
    Asa e viata!:)
    Inventiva specia asta !:)

    RăspundețiȘtergere