joi, 13 ianuarie 2011

la masă

 îi văd pe toți, în bucătărie sunt singură...
Îți amintești caietul  de rețete al bunicii, doldora de poze, sublinieri, articole decupate din ziare și reviste?
Mama ta l-a păstrat cu grijă! I-a prins bine!
Toate colegele ei au învățat cea mai bună rețetă pentru tarta cu vișine, cum să-și mențină  părul mătăsos, cum să combine  culorile ,cum să curețe bijuteriile de argint..
Atâtea sfaturi!
Sunt valabile oricând!
Dacă, din întâmplare , treci pe aici, reține   și  chestia asta.
Sigur o să-ți prindă bine. Am primit-o de la prietena mea, Rodica.
       Închide pungile ermetic !
  O idee pentru refolosirea capacelor de sticle de plastic.
Se taie cu grijă gura sticlei,  cu tot cu capac, imediat deasupra curburii ,  cu o foarfecă bine ascuțită sau un cutter. 

       Deșurubezi  capacul.

  Se trece , apoi deschizătura pungii prin orificiul sticlei ,  se scoate în afară  și 
  se închide cu capacul.  
     Vezi ce simplu și sigur este?
-     
Nu-mi mulțumi, am făcut-o cu plăcere!



p.s. dacă ai o rețetă , ori un sfat , spune-ne și nouă!

11 comentarii:

  1. Super idee!
    Imi plac mult astfel de idei... mereu sunt atenta cand e vorba de ceva "practic"... merg sa incerc... altfel uit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Denise,
    Gând la gând cu bucurie- exact așa am procedat și eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sotia mea m-a urmarit cum repar prin casa, iar acum se da inginera; i-a reparat prizele si lumina in apartamentul fiicei din Haga; acum vrea sa mearga sa zugraveasca si sa-i repare bateria de la baie...
    PS. Schimbarea unei yalle in Olanda se plateste cu 100 de euro; ma gandesc serios sa-mi cumpar o casa acolo...
    Deja am bicicleta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iată încă o dovadă că suntem inventivi de nu se poate. Şi ăn sensul bun al cuvântului, nu numai în cel rău.
    Trebuie să i-o spun mamei, neapărat, poate o aplică în activitatea casnică de zi cu zi...

    Gânduri bune, Gina, o zi cât mai bună!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Daurel,
    Adică vi se fură meseria..
    p.s. aveți grijă în Olanda- sunt străzi pe care se circulă pe bicicletă, altele , pe care trebuie să mergeți pe lângă bicicletă.
    Amenzile sunt usturătoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris,
    Poate ar trebui să experimentezi, înainte de a-i povesti mamei tale.
    Am încercat cu o pungă de cafea începută.
    A ieșit chiar bine!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte uşor şi folositor! Mulţumim!

    Poate că cineva s-a aşezat vreodată (ca mine!) pe-o gumă de mestecat şi s-a-ntrebat cum o mai dezlipeşte de pe pantaloni sau de pe fustă.
    Simplu: Bagă fusta sau pantalonul într-o pungă, în congelator, o jumătate de oră.
    GFuma devine atât de casantă că sare sproape singură de pe textilă. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arcadia,
    Știi că este o vorbă-bine e să te înduioșezi de tristețea prietenilor, dar e mai bine să le vii în ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-s simpatice gospodinele acestea care isi folosesc ingeniozitatea sa faca tot felul de improvizatii si inovatii in gospodarie. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabriela,

    Cred că este latura ”poetică„, nu doar economică, a vieții gospodinei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Când am postat - nu-mi place deloc termenul ăsta, dar dacă lumea zice că este cel corect, mă supun- nu mă gândisem la problema ”reciclării, recunosc.
    După ce am văzut că prea puțină lume este interesată , mi-am dat seama că nu se trăiește chiar atât de rău precum se spune.Și că asemenea chestii, pentru mulți sunt ceva de trecut , rapid , mai departe.
    Ața că, o să scriu ceva despre reciclare, deși , n-aș vrea să se numească așa..

    RăspundețiȘtergere