sâmbătă, 1 ianuarie 2011

muzică și culoare

Îl aștept de un an.
Din clipa în care se stinge acordul ultimei piese.
Îmi creează, de fiecare dată, speranța că viața și lumea sunt mereu mai frumoase.
Cu toate ale lor.
Că muzica adevărată, picurată printre flori, culoare și farmec, ne unește, făcându-ne mai buni.
Începem anul pe aripile muzicii!
Concertul de la Viena, Tvr1, astăzi, la 12 și 15 minute.
2011 să ne aducă bucurii și sănătate!
La mulți ani!

29 de comentarii:

  1. Da, e special si pentru noi in fiecare zi de incaput de an. Imediat incepe, abia asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-o vreme cantam si eu in fanfara ca tobosar si imi aduce aminte acest video de dirijorul meu. Cat suflet punea in ceea ce facea, la fel ca restul

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am urmărit...divine acorduri, serafice balerine, în voaluri ca apele Dunării, luxuriante aranjemente florale, toate pentru ca noi să fim fericiți! Numai fericire în Noul an! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salmi,
    A fost extraordinar..păcat că tot ce este frumos durează atât de puțin.
    Să ai un An bogat!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Beto,
    Cred că nu se poate face muzică fără o implicare sufletească totală.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani, Gina, gânduri bune la început de an. La bună recitire, numai bine în toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salve ,Gina !
    La Multi Ani! Sa fii la fel de vesela ,sentimentala ,tinara, vivace si plina de idei creatoare ca si pina acum .
    Sa fii iubita si pretuita de cei dragi si totodata le doresc si lor sa fie sanatosi ,voiosi si fericiti .
    p.s. Mersi pentru concert pe care din nefericire nu l-am vazut integral .

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru urari!
    Ma bucur ca ati trait clipa(concertul).
    2011- Atingeti stelele din cer, culegeti stropi de fericire, sanatate si iubire! Nu uitati- aveti grija de Dv. si zambetul :) are puteri magice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mirela,
    A fost extraordinar concertul!
    Pentru mine este punctul forte la început de an!
    Îmi dă energie!

    Să ai un An Nou generos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cris,

    Gânduri bune și vouă!
    Mult noroc!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Steluța, draga mea colegă de liceu!
    Ce surpriză plăcută! Dacă măcar jumătate din urări s-ar împlini,aș fi cea mai fericită!
    Abia aștept să ne vedem!
    Să ai un An Nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lav și fulgul de zăpadă!!Ce frumos! Ca un poem !!
    Culeg zâmbete, citesc ăn vorbe, ascult șoaptele noșii, sunt o fericită, așa-i?
    La mulți ani, copilule înțelept!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunteti? Sper!
    Nu stiu cum sa va descriu -sufletul Dv. dogoreste de caldura!!! ★

    Copil intelept...la adj. asta, nu ma gandeam.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Irina,

    Așa este! Cine o fi hotărât lucrul acesta a gândit magistral!

    RăspundețiȘtergere
  15. Lav,
    Știi de ce am spus așa? pentru că ai darul de a spune lucruri profunde!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un zambet, pentru un gand profund. Mai stiti? Suflet multicolor, Dv. sunteti! Sa va amintiti mereu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos o spui, Lav!
    Mă convingi să zâmbesc mai des! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu am privit si ascultat concertul.E un eveniment asteptat si iubit de multi dintre noi.Inca din epoca trecuta,Atunci era ca un fel de alinare pentru durerile noastre si la fel e in prezent pentru cei trecuti de o varsta.
    La mulți ani, Gina!
    La mulți ani tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos, Gabi, că mulți dintre noi ne concentrăm, în același timp, asupra unui eveniment nespus de frumos!
    Să le mulțumim marilor artiști pentru că ne fac viața frumoasă!
    Un An Nou bun, plin de bucurii să ai!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Din cauza concertului am servit masa de pranz pe genunchi;de altfel, nu mai avea nimeni chef sa (mai) intinda masa...

    RăspundețiȘtergere
  21. @Daurel,

    Tot cam așa și prin alte case..era și cazul să mai facem câte o mică schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  22. @strongvaleriana,
    Mulțumesc!Un An bun să aveți!

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa e Gina, a fost minunat, ca in fiecare an! Divin...
    Un An plin si tie, de tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  24. Trebuie sa zambim mai des. Stiu, uneori nu ai motive, dar e pacat sa-ti risipesti clipele fara sa aprinzi chibritul zambetului. Eu nu am motive, dar le descopar. O viata fara zambet, e ca un trandafir lipsit de petale.
    Cu placere!!! >:D<

    L.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumos, Lav!
    Nu mă sfiesc să învăț de la tine!

    RăspundețiȘtergere