duminică, 30 ianuarie 2011

să se revizuiasă

Nea Costache, pe numele adevărat Constantin Stănoiu, este autorul romanului O viață împreună.
Astăzi, dumnealui a solicitat alcătuirea unei comisii pentru a fi autentificată acordarea notei maxime pe    extemporalul   lui Săndel.
Cine este Săndel?
Nu știu.
Asta va trebui să vă imaginați dumneavoastră, după ce veți citi lucrarea de care vorbesc.
Avem copia !
Mobilul acțiunii nu-l cunosc, nu știu nici la ce școală a învățat Săndel, nici cum se numește doamna învățătoare care i-a acordat calificative de-a lungul celor patru ani.
Nu știu nici pentru  ce motive   Alexandru i-a încredințat  lucrarea tocmai lui Nea Costache. . ceva, ceva este la mijloc, dacă personajul cere să-i fie reevaluate cunoștințele de gramatică  după atâta amar de ani..
Alăturăm documentul

  
Nea costache terog io pe mata să mă dai și pe mine pe bloaga lu mata cu lucrarea mea de contrl care nea dato aia de romînă. A fost pomclipat da iam umplut foaia cre cami dă 10. Așai?

p.s. ce meserie credeți că are astăzi Săndel?

25 de comentarii:

  1. Eu cred ca e mai mult ca prefect la ora asta! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta va fi urmatorul presedinte al Romaniei???


    http://www.youtube.com/watch?v=Ld-Z9CcYTeo&NR=1

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat !

    Decat un prefect pur si simplu, mai bine prefect compus; adica complex...;
    insa fara complexe !


    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca asta e viitorul nostru.Asta isi doresc cei care ne conduc;analfabeti, semianalfabeti care pot fi manipulati dupa bunul lor plac. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrie ştirile pentru promter-ul de la o televiziune :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. darry.ana,
    Din această dilemă nu putem ieși..

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim1
    gugăl care este mai mult ca prefect.
    2- din filmuleț- totdeauna , lentilele sunt la prima doamnă.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Daurel,
    un prefect(imperfect), ca mulți alții, perfect dezinhibat, pentru vremuri deloc simple.

    RăspundețiȘtergere
  9. Găbița,
    fii relaxată, toate sunt perfectibile..și relative.

    RăspundețiȘtergere
  10. Costea,
    așa oameni, așa (cap)od(opere)..

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper, chiar sper că nu a ajuns porfesor de limba română... Am avut şi eu un coleg în facultate care era vai şi amar şi acum câteva luni m-am minunat când am auzit că a ajuns profesor de istorie...

    RăspundețiȘtergere
  12. @cristiandima,
    Aș zice că sunt convinsă că profesor de limba română ar fi exclus, deși, la câte se întâmplă, mai știi?
    Ca o paranteză-există un profesor cu această specialitate, care nu recunoaște predicatul nominal, îl mai ajută elevii.
    O spun cu toată seriozitatea.
    Dacă a fost insistent, Săndel are, sigur, o diplomă universitară..

    RăspundețiȘtergere
  13. mda... nici pe mine nu m-ar mira un post de profesor de limba romana! am auzit recent de-o fata, in timpul liceului corigenta in fiecare an la limba romana, ajunsa acum profesor titular de limba romana. tot la liceu!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Kid,
    Cum spuneam, orice este posibil..din nefericire.O spunem glumind, în realitate, este rău de tot.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ruxi,
    Sunt rare asemenea întâmplări, dar există.Asta este grav.
    Am avut un elev foarte slab, l-am „trecut„ toamna, după ce am transformat examenul de corigență în oră de curs- am muncit cu el, până a învățat predicatul.
    După câțiva ani, m-am văzut , în treacăt, cu mama lui.A insistat să vorbim, n-am avut încotro..m-a certat, pentru că i-am pedepsit copilul.
    Era student.Nu știu la ce facultate, dar era, asta conta..

    RăspundețiȘtergere
  16. o meserie din acest "prezent simuplu imperfect " :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Lav,
    Știu și eu??
    Imperfect da, simplu, nu prea. Meserie?
    Doar el știe..

    RăspundețiȘtergere
  18. simplu* am gresit!
    da, el stie! eu stiu ca am ras asa putin...

    RăspundețiȘtergere
  19. Știi cum este treaba asta , Lav?
    Tu îi auzi și-i vezi scriind așa..sunt de vârsta ta .
    Adulții văd altfel lucrurile, râd cu poftă, pentru că ei văd problema din două perspective- una tristă- oameni slabi, nepregătiți, cocoțați pe fotolii înalte, dar și un fel de inocență, ca să nu-i spun altfel, o naivitate total dezinhibată..

    RăspundețiȘtergere
  20. Ionel Muscalu,
    Înseamnă că și-a luat bacalaureatul..poate a terminat și vreo facultate..

    RăspundețiȘtergere