marți, 1 noiembrie 2011

dacă, încă, n-ai aflat

 ce și cum, citește aici

10 comentarii:

  1. E pixelul (cravata) albastru. Rusine Dinu Patriciu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana, Gina!
    A surprins baiatul acesta, un moment de "gratie".
    Penibilitatea (daca adjectivul penibil poate fi substantivizat) lui base', in toata "splendoarea" ei.
    Ecce homo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Victor,
    De la Pilat încoace, cuvintele „ecce homo„ au tot suferit mutații simbolice.
    Da, acesta este omul!
    Am frisoane!

    p.s.
    Minulescu vedea lucrurile altfel-
    Eu sunt o-mperechere de straniu
    Şi comun,
    De aiurări de clopot
    Şi frământări de clape -
    În suflet port tristeţea planetelor ce-apun,
    Şi-n cântece, tumultul căderilor de ape...

    Eu sunt o cadenţare de bine
    Şi de rău,
    De glasuri răzvrătite
    Şi resemnări târzii -
    În gesturi port sfidarea a tot ce-i Dumnezeu,
    Şi-n visuri, majestatea solarei agonii...

    Eu sunt o-ncrucişare de harfe
    Şi trompete,
    De leneşe pavane
    Şi repezi farandole -
    În lacrimi port minciuna tăcutelor regrete,
    Şi-n râs, impertinenţa sonorelor mandole.

    Eu sunt o armonie de proză
    Şi de vers,
    De crime
    Şi idile,
    De artă
    Şi eres -
    În craniu port
    Imensul, stăpân pe Univers,
    Şi-n vers,
    voinţa celui dïn urmă Ne'nţeles!...

    Ar fi de preferat poezia, în locul rânjetului, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărut mâna cu respect !
    Putin penibil , situaţie inedită , dealtfel foarte reuşită .

    RăspundețiȘtergere
  5. SoriN,
    Nu cred că există imunitate în fața penibilului, poate, cumva, dacă vor mai fi fost situații similare.
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă vor mai fi situaţii ? cu siguranţă , vânaţii şi vânătorii sunt destui şi-s „cultivaţi” sau cultivaţi , în funcţie de fiecare .

    O zi deosebită ! , mai ales pentru că oricum este deosebită , adică o zi la o mie de ani ( 1.11.11)

    RăspundețiȘtergere
  7. SoriN,
    Știu eu că ești extraordinar!
    Ce spirit de observație ai!!
    Sincer, dar absolut sincer, de dimineață, m-am gândit că 11.11.2011 va fi , cumva, altfel!
    Mi-ai luat-o înainte!
    Felicitări! Și o zi faină !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o imagine foarte graitoare.
    PS. Tot de pe acest blog am ajuns la Auftakt, de care uitasem cat este de documentat
    http://lilick-auftakt.blogspot.com/2011/11/mihai-hurezeanu-omul-care-apare-mereu.html

    RăspundețiȘtergere
  9. @Daurel,
    O citesc cu atenție pe lilick, este prima mea profesoară de politică!

    RăspundețiȘtergere