marți, 15 noiembrie 2011

încerci?

  

32 de comentarii:

  1. Asta mi-a iesit. Asa o fi?
    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: cavaleresc, romantic.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: sunteţi recunoscut de alţii ca fiinţă sensibilă.
    3. Vă echilibraţi prin: perspectiva unor interese noi.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: artist sau creator (B); artist sau creator (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: realist, foarte senzual (B); vivace, senzuală(F).
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: sunteţi angoasat, culpabil.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: stăpânirea emoţiilor, plăcerea, aventura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana, Gina!
    Am incercat. Nu stiu in ce masura ma reprezinta. Iata rezultatul:

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: creaţiv, perceptiv, imaginaţiv, analitic.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: căutaţi adevărul, sunteţi onest.
    3. Vă echilibraţi prin: senzualitate, muzică, dans.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: cavaler în armură (B); nu pune întrebări, supusă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: disciplinat, puternic, independent
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: sunteţi angoasat, culpabil.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: ideile noi, modul de viaţa mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant! Abia astept sa vina ai mei sa le arat si lor:). Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am niciun prieten om de afaceri, în rest... cred că așa sunt, 100 %:

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: idealist, sentimental, fidel.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: căutaţi adevărul, sunteţi onest.
    3. Vă echilibraţi prin: mod de viaţă simplificat.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: om de afaceri, cadru superior (B); om de afaceri, cadru superior (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: idealist, nobil, cu înalte valori morale
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: credeţi că alţii vă impun convingeri, reguli, religie, principii.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: stăpânirea emoţiilor, plăcerea, aventura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am făcut testul şi rezultatul nu m-a prea uimit. Foarte interesant. Domnul meu va fi testat şi el când vine acasă. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant, foarte interesant....

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: inteligent, voluntar, responsabil, independent.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: aveţi idei originale.
    3. Vă echilibraţi prin: disciplină.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: egoist, solitar (B);iubitoare a singurătăţii (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: disciplinat, puternic, independent
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: credeţi că alţii sunt insensibili la emoţiile dumneavoastră.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: afirmarea propriei valori, onestitatea, încrederea în prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iată rezultatul

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: creaţiv, perceptiv, imaginaţiv, analitic.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: ajutaţi pe alţii.
    3. Vă echilibraţi prin: realizarea proiectelor.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: cavaler în armură (B); nu pune întrebări, supusă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: disciplinat, puternic, independent
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: credeţi că alţii sunt insensibili la emoţiile dumneavoastră.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: posibilitatea de a interveni în societate, participarea la grup.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihai,
    Eu zic că sună bine, vă recunoașteți?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Victor,
    Dacă găsești adevărul este perfect! În rest, tu știi mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Andi,
    Portretul tău se potrivește cu ceea ce cred eu despre tine!!
    Mă felicit!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Diana,
    Ar fi bine să nu-l scapi din ochi!!
    Succes!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim,
    Atenție la asociați.. ți i-ai ales ca prieteni??

    RăspundețiȘtergere
  13. Vera,
    Ca și la Andi, cred că nici în privința ta nu m-am înșelat deloc!
    mi pare tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu inteleg sensul acestui punct:

    "4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: cavaler în armură (B); nu pune întrebări, supusă (F)."

    Ce vor sa spune "B" si "F"?
    Dar "prieteni in armura" ori "nu pune intrebari"?

    Cine sunt ei?
    Cui sa nu pun intrebari?
    Supusa????
    Cui? Cine?

    Am impresia ca testul e o copie di alta limba iar sensurile sunt ...pierdute in translatie:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim(ă),
    Sper că ți-ai dat seama că testul nu-mi aparține. Dacă l-aș fi conceput eu și aș fi stabilit în vreun mod răspunsurile, puteam să răspund fiecărei întrebări.
    Am doar presupuneri: cavaleri în armură ar fi militarii! Este ok?
    Nu pune întrebări- nu te chestionează, e bine?
    supusă( prietena, asociata- dacă ești bărbat..)- păi ce vrei mai mult???
    Da, s-ar putea să mai fie și erori.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim,
    Eu înțeleg așa- tu ai prieteni sau asociați în armură- hai să mergem mai în profunzime- asta ar însemna că nu se lasă cunoscuți, armura îi protejează, ce zici?
    Asociata ta este o persoană solitară, asta deduc..nu știu dacă este adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce mi-a iesit mie:
    1.Ma vad sociabila,comunicativa,atrasa de altii(eu imi spuneam ca sunt...:)"iubitoare de oameni");
    2.Ma simt bine cand pot sa-mi imaginez sau cand ma exprim artistic;(dansez,cant in limitele mele,dar cu mult drag)
    3.Simt echilibru cand imi pot realiza proiectele;(acum am inceput iar o serie de proiecte,asa ca ma voi relaxa doar cand ajung cu ele la capat:)
    4.Prietenii ma vad ca pe o noua partenera:);
    5.Partenerul meu ideal este delicat,rezervat;(eu ii spun ca-i secretos:)
    6.Slabiciunile mi se dezvaluie cand nu reusesc social sau financiar;(atunci ma macin si ma agit)
    7.Sunt motivata de o schimbare in ceea ce este obisnuit,(nu-mi place monotonia:))

    Intotdeuna mi-au placut asemenea teste.Culorile au influente clare asupra personalitatii noastre!

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: idealist, sentimental, fidel.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: vă amuzaţi, sunteţi aventuros şi senzual.
    3. Vă echilibraţi prin: mod de viaţă simplificat.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: cavaler în armură (B); nu pune întrebări, supusă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: disciplinat, puternic, independent
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: sunteţi angoasat, culpabil.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: participarea la proiecte umanitare, rol activ în comunitate.

    RăspundețiȘtergere
  19. Fara sa stiu ca exista un asemenea test, legat de temperament, personalitate si culorile care le corespund, am scris candva, un articol intitulat "Tu unde te incadrezi?"

    M-ai facut curioasa, Gina! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. spun ca mi se potriveste rezultatul:D si ca imi place sa fac teste:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Angi,
    Cred că ți-a ieșit un portret fidel! Foarte frumos, așa cum te văd și eu!
    Ce mă bucur!!
    p.s. așteptam să-mi ceară careva și portretul meu- Cum nu s-a întâmplat, îl transcriu de bună voie!

    RăspundețiȘtergere
  22. RoberT,
    Pentru că ai fost sincer, mă văd în situația de a-mi afișa portretul rezultat!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  23. £avi H,
    Bine ai venit!
    Mă bucur dacă ți-am oferit un moment frumos!

    RăspundețiȘtergere
  24. Portretul rezultat nu este mult prea departe de ceea ce cred că sunt -1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: gentil, caritabil, entuziast.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: evaluaţi faceţi proiecte.
    3. Vă echilibraţi prin: satisfacţia de a obţine succesul.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: asociat în caritate (B); atent problemele dumneavoastră de sănătate (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: inteligent, voluntar, responsabil, independent
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: sunteţi descurajat, abătut, vă subestimaţi.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: posibilitatea de a interveni în societate, participarea la grup.

    RăspundețiȘtergere
  25. o fi de bine?!

    iată ce-a ieşit:

    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: ambiţios, energic, curajos, extrovert.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: sunteţi independent, vă atingeţi scopurile.
    3. Vă echilibraţi prin: destindere, proiecte de vacanţă.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: cavaler în armură (B); nu pune întrebări, supusă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: inventiv, aventuros, schimbător
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: nu vă puteţi exprima ideile şi opiniile.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: ideile noi, modul de viaţa mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ottilia,
    Eu zic că este foarte frumos!
    Și realist!!
    seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sincer,Gina,asa te vedeam si eu...o perfectionista sufletista:).
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna, Gina!
    Am dat si eu curs invitatiei tale si am aflat ca:
    1. Vă vedeţi ca şi cum aţi fi: caritabil, umanist, spirit ştiinţific.
    2. Vă simţiţi bine atunci când: urmăriţi un ideal înalt.
    3. Vă echilibraţi prin: energia pe care v-o dă pămantul.
    4. Prietenii şi asociaţii dv. sunt: o nouă parteneră (B); idealistă (F).
    5. Partenerul(a) dumneavoastră ideal(ă) este: realist, foarte senzual (B); vivace, senzuală(F).
    6. Slăbiciunile dumneavoastră se dezvăluie când: credeţi că alţii vă impun convingeri, reguli, religie, principii.
    7. Factorii esenţiali de motivaţie sunt: participarea la proiecte umanitare, rol activ în comunitate.

    Te felicit pentru idee si iti doresc sa ai un Noiembrie senin, plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  29. Pescăruș,
    Minunat portret!
    În zborul tău înalt, culegi cele mai potrivite culori!
    Seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere