vineri, 4 noiembrie 2011

unde-i lege, nu-i tocmeală

Cei care sunt cei mai morali sunt cel mai departe de problemă.   Murphy

Problemele nu se creează, nici nu se rezolvă, ele doar se transformă.
                                     Legea-  Asta nu e viață..

Dacă reușești să-ți păstrezi calmul, când toți din jurul tău sunt disperați e pentru că  nu ai priceput pe deplin gravitatea problemei
                                        Legea- Încă n-a căzut moneda.
                   
Orice corp omenesc,  scufundat într-o cadă , pentru  o baie relaxantă cu spumă, face să sune telefonul.
                                       Legea- Cine dracu sună la ora asta?
                               
Când ți se pare că  toate merg foarte bine e pentru că ai trecut cu vederea ceva important.
                                       Legea- Îmi trag palme.
        De fiecare dată când ești punctual, nu se găsește nimeni  să te vadă, dar, dacă întârzii 5 minute, toți cei prezenți  se uită la ceas, clătinând din cap.
                                    Legea- Nu am aripi la picioare.// sursa- mail
                                                                                                             
 De ținut minte: 
Legea este o poartă.
Vițeii se opresc în fața ei. 
Așteaptă.
Mult și bine.
Leii sar  ( pe deasupra).
Cățeii i se strecoară  ( pe dedesubt).
  p.s. tu ce zici?

20 de comentarii:

  1. Asa este! Leii sar pe deasupra,iar cateii se strecoara pe dedesubt!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! Sunt tare adevărate! Mai ales aceea cu punctualitatea...la mine se verifică mereu. :-)

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, legile sunt amuzante...sunt oare si folositoare?
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marycix,
    Unii își mai prind câte o lăbuță în gard..

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandru,
    Este bine să-ți fixezi soneria deșteptătorului cu o oră mai devreme!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca n-am avut de-a face cu legea si sper ca nu voi avea parte niciodata.
    Am respectat legile si regulile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabi,
    Sunt atât de puțini cei care chiar respectă toate regulile de conviețuire.
    Chestia este că a nu respecta legea tinde să fie o atitudine frecvent întâlnită.
    Multă sănătate îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu spun că pisicile găsesc un gard, sar pe el şi de acolo mai departe, unde trebuie să ajungă.
    o fi bine? :)
    o seară bună, gina.

    RăspundețiȘtergere
  9. psi,
    Din câte știu, pisicile cad mereu în picioare, indiferent de înălțime. Le ajută corpul, dar și faptul că , neavând claviculă, în cădere, realizează două mișcări de rotație, până când lăbuțele din spate ajung în unghi cu cele din față.
    Chestia este că nu le pasă de legi!!!Seară bună și ție!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lege: când se dă ora în urmă, fă-o cu o zi mai devreme!
    Eu aşa am făcut.

    RăspundețiȘtergere
  11. innerspacejournal,
    Bine ai venit!
    Vrei să spui că la fel vei face și când se va ceasul înainte?

    RăspundețiȘtergere
  12. Dabriela,
    Bună dimineața!
    Am abordat cam în joacă subiectul- o fostă colegă de liceu îmi trimite tot felul de chestii, pe care , la rându-i, le primește de la niște prieteni.
    Întrebarea ta chiar m-a pus serios pe gânduri. O să studiez serios „legea”- ca abordare , istoric, necesitate.
    Nu am timp zilele astea, dar , sigur o voi face.

    Ce aș putea spune așa, din ce cred- legile sunt făcute de oameni, pentru oameni.
    Fiind atât de diferiți, avem și accepțiuni și reflectări diferite în legătură cu legea.
    Obligatoriu este , pentru toți, să respectăm legea.
    Câți o respectă?
    Din câte se întâmplă la noi, cred că puțini. De ce este așa? Nu știu, poate pentru că traversăm o perioadă confuză, nu știu mai mult..
    Ce știu este că eu respect legile cât pot, legi de orice fel. Așa am fost educată, așa mi-am crescut copiii, așa i-am învățat pe elevii mei.
    Că n-am reușit totdeauna , asta este altă poveste.
    Mulțumesc pentru întrebare- mi-ai dat o temă serioasă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevaratele legi nu sunt facute de oameni; sunt descoperite, sunt suportate, interpretate, sarite, ocolite...

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt aşa de mulţi cei care se "strecoară", mai ales în ziua de azi. Se dă din coate, se pun piedici, capra vecinului este omorâtă tot timpul, pe urmă ne întrebăm când a trecut viaţa...

    Gânduri bune, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Daurel,
    Da, aveți dreptate, eu nu mă refeream la chestiunile esențiale ale existenței, vorbeam despre legile scrise, cele create de om, pentru ca, la urma urmei, lumea să poată conviețui într-un spațiu primit în dar de la Dumnezeu, nu?

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris,
    Unii spun că nevoia îl învață pe om..
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere