duminică, 18 martie 2012

dansul este

un poem în care fiecare mișcare este un cuvânt. Mata Hari

20 de comentarii:

  1. Un citat profund si un clip superb! Nu stiu cum faceti, dar de cate ori postati un clip, un citat, o poezie si nu numai, insatntaneu imi vin in minte lucrurile frumoase de care uitasem, sau stateau intr-un colt, asteptand sa fie reauduse la viata. De aceasta data mi-am adus aminte de tangoul marelui actor Al Pacino din filmul "Parfum de femeie" si bineinteles de replica sa data acelei tinere:
    "Intr-o clipa, se traieste o viata!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că vremea asta frumoasă m-a inspirta în alegerea care îți face plăcere.Mă bucur mult!
      Regret că n-am văzut filmul, dar Al Pacino îmi place mult! ( cărei femei nu i-ar plăcea?)
      O seară frumoasă îți doresc!
      p.s. cred că nu greșesc- gândurile vin de la Constanța, așa-i?

      Ștergere
  2. Daca ar fi un vals in fiecare seara, primavara ar fi fara sfarsit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit ceva pe măsura sugestiei-
      „Dacă există vreo formă muzicală care să fie expresia directă a senzualităţii, aceasta este valsul vienez... Valsul a fost dansul noii perioade romantice de după războaiele lui Napoleon, şi contemporanii primelor valsuri au fost şocaţi de erotismul acestui dans, în care o femeie îşi îmbrăţişează partenerul, îşi închide ochii într-un vis fericit, şi pluteşte de parcă lumea ar fi dispărut. Melodia noilor valsuri emană dor, dorinţă şi tandreţe.„-Max Graf

      Ștergere
    2. Eu cred ca tinuta acelor vremuri, hainele, atitudinea, au fost cele mai elegante din "istoria civilizatiei comportamentale". Parere si "denumire proprii, evident.

      Ștergere
    3. Da, ai dreptate!
      Să ne imaginăm vals în blugi- ambii parteneri..

      Ștergere
  3. Daca ati observat atent, Mata Hari (rochie albastra) danseaza cu Elodel. In rest, numai pixeli albastri! Nu e Al Pacino. Nici macar Al Bano. Sau nu se scrie asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când citesc îmi pun ochelari.
      În cazul de față, cred că am nevoie și de o lupă( să nu spuneți că nu v-am avertizat- nu vorbesc despre femininul de la „lup„. Care poate fi Elodel.
      Masculinul adică.
      p.s. ați auzit că al doile Al.. și-ar fi găsit perechea pe la noi? vedeți ce mică este lumea?

      Ștergere
  4. Pana spre sfarsitul sec XVIII-valsul era supranumit „dansul interzis”.
    Cand a ajuns in salile vieneze de dans, partenerilor le era permis sa se atinga! Acesta era un lucru nemaiauzit si a avut ca rezultat, defaimarea acestui dans, de catre oficialitatile bisericii si conducătorii comunitatii austriece. Dar, datorita faptului, ca era dansul preferat al tinerilor, a continuat sa fie dansat.
    Ca urmare a trecerii sale,catre dansul de salon, s-a transformat intr-un dans elegant, muzica devenind mai rafinata si orchestrata, instrumentele cele mai folosite fiind pianul, vioara si basul.
    *W.A. Mozart a iubit f.f. mult valsul, astfel ca, in opera ''Don Giovanni''- a inclus trei valsuri- unul, dupa altul.
    L

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lidia,
      Mulțumesc frumos pentru completările pline de grație!!
      Iubesc valsul, de când am început să dansez.
      Uite- citește ceva, dacă vrei-

      http://incertitudini2008.blogspot.com/2010/10/mister-in-miscare.html

      Ștergere
  5. de acord!

    o seară splendidă, draga mea Gina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ottilia,
      Nu cred că există femeie căreia să0i displacă valsul!
      Gănduri bune și o săptămână bună !!

      Ștergere
  6. Excelent Gina!
    Ai tratat VALSUL - exhaustiv.
    Daca as fi stiut...m-as fi abtinut.
    Seara buna,
    L

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lidia,
      Eu îți mulțumesc, pentru că-mi citești gândurile!
      O săptămână frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  7. Si cand te gandesti ca a fost un dans interzis, dupa cum aflu de la Lidia. O blasfemie, nu alta! O saptamana buna sa ai, Gina, in... pasi de dans! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi,
      Știi tu cum se zice- tot ce atrage , la început, a fost interzis. Apoi, de, ce estefrumos și lui Dumnezeu îi place!
      Zile frumoase îți doresc!

      Ștergere
  8. Buna dimineata, doamna Gina!
    Ador valsul. Este dansul meu preferat. Acum, sufletul meu zambeste. Va multumesc mult!
    O zi minunata va doresc doamna Gina iar noua saptamana in care am pasit sa va aduca numai bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceleași gânduri frumoase și ție, Ștef, în ritm de vals!

      Ștergere