sâmbătă, 27 decembrie 2014

iarna,

de la fereastra mea  către  inima pădurii!

4 comentarii:

  1. Ce frumos a nins la dumneavoastră, doamna Gina! La noi abia acum spre seară au căzut câţiva fulgi de nea. Sper că o să ningă la noapte şi dimineaţă să găsim totul îmbracat în alb, căci iarna este mult mai frumoasă cu zăpadă. Minunate sunt pozele toate. M-am bucurat de toate.
    Am prins bulgărele dumneavoastră :)
    O seară liniştită vă doresc doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Ștef!
      Nu știu cum mi-ar fi zilele, dacă nu aș fi avut norocul să am casa în apropierea pădurii..o ador!
      Este locul unde mă simt EU! concurează în frumusețe cu satul meu din lunca Argeșului.

      Ai prins bulgărele? ce mă bucuri!!
      Seară bună, fată dragă!

      Ștergere
  2. Crăciun fericit! multe bucurii şi satisfacţii personale!

    RăspundețiȘtergere