miercuri, 6 iunie 2018

06.06



Că florile, ca și arborii,  sunt ființe, am învățat, de  cum am mers  la  școală.
  Că au suflet, asta o simt, ori de câte ori le ating  frunzele . 
Și  le  gust   candoarea  din   frumusețea petalelor.  Ca din senin, își deschid ochii lor de curcubeu și se oferă  tandru.   
Trandafirul meu  japonez  s-a fardat, probabil, în timpul nopții. 
Dis-de-dimineață, mi-a spus LA MULȚI ANI, cu toată splendoarea înflăcăratelor lui  buze!

Poate  că-mi doream o sărbătorire specială:  împlinesc  mai mulți ani decât  le-a fost dat părinților mei  să atingă.
  Pot să  mă   bucur de lucruri, cu adevărat ,importante, îmi iubesc  copiii și nepoții,  reușitele  lor  sunt , pentru  mine, ceva   ce  seamănă  cu  miresma  lanului  de  grâu în   puritatea  verii  cu ploi  blânde. 
Ador   călătoriile, îmi place să dansez, să scriu  și să citesc,să-mi  cumpăr  cărți  și obiecte  care-mi încântă sufletul.
Iubesc, deopotrivă,  răsăritul de soare  și de lună,  clipocitul  stelelor, ploaia  și  zăpada,  cerul și norii.
   Nu invidiez   nici tinerețea unora, pentru  că  m-am bucurat  de  inegalabilul  ei farmec, nicidecum   avuțiile altora.
Nici tinerețea, nici   bogăția   nu se adună  în pașaport  sau în  numărul de case.
Cresc  în suflet! 
 Mă bucur  că sunt!

6 comentarii:

  1. Vă mulțumesc mult!
    Sănătate vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, varsta e intotdeauna a sufletului, trupul oricum e trecator. In bataia Soarelui vesnic sufletul ramane tanar in eternitate...
    Recomand tuturor femeilor sa se straduiasca sa il cucereasca pe Barbatul primordial ce s-a urcat pe Cruce de dragul oamenilor si astfel sa isi asigure indeplinirea tuturor dorintelor pentru vesnicie. Si cred ca un pic l-ai cucerit, cred ca te iubeste foarte mult si nu te va uita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur să „te văd”!
    Mulțumesc frumos pentru gândurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca as fi trecut mai devreme aici, as fi știut. Dar sper ca si dvs. considerați ca nu este niciodată tarziu deci : Va doresc La multi ani! Si sa fiți sănătoasa, sa ramaneti la fel de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc,fată dragă din apropiate depărtări!

    RăspundețiȘtergere