luni, 28 octombrie 2013

muguri de octombrie!



8 comentarii:

  1. Imi place mult acest cantec ritmat al ei...se leaga de unele amintiri.Frumoase.
    L-a performat si in italiana sa stii ,deasemeni rasuna minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Știam eu că o să-ți placă!

    p.s. dar revederea din postarea de aseară??

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne, gina, am ascultat acest cântec în copilărie, de acolo îl port cu mine şi în crezusem uitat! din vremea când purtam exact aceeaşi frizură ca şi mireille...
    când a trecut timpul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mă bucur, că ți-am trezit amintiri plăcute, psi!..așa uităm de câte altele..
    p.s. nu mai permiți comentarii? sau eu nu găsesc calea??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. comentariile sunt închise la unele postări... dar numai la unele, câteva.

      Ștergere
    2. Cred că am reușit!

      Seară bună, psi!

      Ștergere
  5. Eu am ascultat această melodie în premieră, doamna Gina. Îmi place foarte mult. Vă mulţumesc mult pentru el.
    Vă îmbrăţişez cu mult drag.
    O noapte odihnitoare vă doresc, doamna Gina! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, eu m-am deprins s-o ascult pe această Doamnă grație lui Modart!
    el o divinizează!

    RăspundețiȘtergere