marți, 2 iunie 2020

Pentru o zi

mai bună decât cea de ieri!❤️
În ultima vreme, vreau , nu vreau, cunosc multă lume. „Cunosc” este impropriu spus. Vreau să zic că interacționez cu mulți semeni, care ar trebui să fie oameni, nu-i așa?
Unii sunt.
Alții, vai, Doamne!
La început, am reacționat în funcție și de starea pe care mi-o producea situația.
Învăț, treptat, să prețuiesc MULT viața și sănătatea.
Și , dacă simt că vreau să mă înfurii, număr în gând până la, nu mă întreba până la cât , că nu țin cont, apoi, după ce ajung acasă, mă bucur de florile mele. Zilnic înflorește câte una sau se menține alta. ș Apoi deschid cărticica asta a lui Dalai Lama.
Bunăoară, la pagina 113.
”Datorită naturii meleca ființă umană, nu am interese independente de ale celorlalți. Fericirea mea depinde de fericirea lor. Așadar, atunci când văd oameni fericiți, mă simt la rândul meu mai fericit, și mai puțin fericit atunci când vădoameni aflați într-o situație dificilă.
De exemplu, când vedem imagini la televizor cu oameni înfometați din Somalia, inclusiv bâtrâni și copii, automat ne simțim triști, indiferent dacă acea tristețe ne îndeamnă să ajutăm efectiv sau nu”.
Tu ce mai spui?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu