luni, 21 septembrie 2020

O legendă vie, Castelul Peleș

  



https://www.facebook.com/rizea.gina.5/posts/3537584752960678



Bineînțeles că de pe internet poți afla fel și fel de amănunte despre Castelul Peleș Părerea mea este că dacă nu l-ai văzut este o mare pierdere.
Castelul Peleș este un tărâm căruia dacă îi treci pragul uiți de toate câte sunt dincolo de zidurile sale.
În drumurile mele prin câteva metropole europene, am văzut niște castele fabuloase.
Peleș este unic!❤️
Am adus doar câteva imagini, pentru că mi-ar fi trebuit săptămâni, poate luni , să văd, să notez, să meditez asupra lucrurilor mângâiate cu sufletul și cu mintea..
Nu doar două ore, cât durează o vizită.
Ce am văzut eu astăzi și alții, asemenea mie, a fost o întâlnire cu amprenta adâncă a unei nobleți nu doar prin istorie și prin naștere, ci prin erudiție, cultură, educație, încărcătură emoțională.
România modernă făurită de regalitate!
Fă-ți un cadou de suflet și vezi Peleșul, în splendoarea lui de tezaur!❤️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu