vineri, 6 noiembrie 2020

Club22Teatru Independent.„

 ”N-am cerut vietii nimic.Tot ce am avut, i-am smuls. Si tot ce n-am avut, mi-a furat.”  

Tudor  Mușatescu







În seara asta  răcoroasă, când pandemia  ține lumea în casă, am avut  norocul, grație invitației unor prieteni, de a mă bucura, împreună  cu  alți 17  spectatori, de un spectacol savuros!
  La Pitești, există, dacă nu știați, aflați acum, un teatru particular. pe strada Teiuleanu, nr. 48, vizavi de Colegiul Economic;  un loc  intim, cochet, primitor, decorat cu mult  bun-gust.
   „Club22Teatru Independent.„
 Actrița  Luminița Borta și soțul ei și-au unit  toată energia și forța lor creativă  în a  face ca, în perioada asta  grea de tot, flacăra culturii  să rămână aprinsă cu orice preț.
Și au reușit!
  Am văzut astă seară, preț de șaizeci de minute, un spectacol  spumos, dens, presărat, din belșug, cu  momente comice.
” Salutări  de la Piteșci”!
 Într-o deschisă interpretare după ”Ale tinereții valuri„, deTudor  Mușatescu. 
Fabulos joc de familie extinsă într-o modestă gară:Piteșci, unde nouă personaje își spun, în jargonul și argourile vremii, poveștile.
Tărgul de altădată, cu lumea lui pitorească, în  comportament , vorbire, atitudine, nume de  cartiere și de străzi, porecle, relații,    familie.
Umor  și ironie, satiră și comedie!
Comic de limbaj, de situație, de caracter, de nume.
Savuroase momente!❤️
    Luminița  Borta, în nouă ipostaze sociale! 
Atâtea  caractere în interpretarea aceleiași minunate și talentate  actrițe!
 O seară, în care  toți spectatorii au râs, au lăcrimat, amintindu-și  de  Piteștii de ieri.
    Un spectacol  care  a predat lecția despre  a  rămâne credincios  locului  natal!
  Bravo, doamnă Luminița  Borta!
 Sunteți inepuizabilă!

https://www.facebook.com/pages/Club22teatruindependent%20Pitesti%20Str%20Teiuleanu/100334768014690


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu