miercuri, 30 decembrie 2020

cu multă duioșie!


 

Fie ce-o fi, rămân așa  cum  simt că pot să fiu!
Dacă mă revolt, nu durează  mult prea mult, dacă sufăr, o duc, mai mult în taină, dacă pot să ajut, o fac  până la capăt,  nu provoc rău nimănui , cu bună-  știință, dacă este să mă bucur,o fac cu tot sufletul!
Se încheie un an foarte complicat,  mai agresiv decât  alții,  se  văd  urme adânci, dar  cred  că, undeva, se  zărește pâlpâirea speranței.
  Nu fac niciun bilanț, nu  mă pricep la pronosticuri.
Totala mea recunoștință  se duce  către  părinții mei, care, fără să fi citit prea  multe cărți, aveau ceva  care  mi-a transmis energie, tărie și cumsecădenie. 
De la ei , am învățat  să merg cu fruntea sus.

 În lunile din urmă,am tot împărtășit amintiri din anii de școală, grație unei doamne inimoase,  Florina Titeanca; parte dintre absolvenții unui liceu  foarte  bun, la vremea  noastră, liceul din Titu, o vreme numit ”Nicolae  Grigorescu”după numele pictorului, născut  într-un sat vecin, Pitaru, mai apoi „Școală Medie  Mixtă,  și ”I.C. Vissarion„, după numele prozatorului  venit pe lume  într-un alt sat vecin,am spus povești, păstrate în colțișoare luminoase de suflete.
  Da!
 Sunt ceea ce sunt  grație  părinților, bunicilor, școlii și profesorilor  care m-au îndrumat!💓
 Mi-aș dori ca toți copiii să simtă asta. părinții te aduc  pe lume, te cresc, te educă așa cum știu ei,   Școala și profesorii îți luminează mintea și-ți deschid poteci!
Bacalaureatul este   prima  gară pe al cărei peron aștepți trenul.
  Este ideal să-l prinzi pe cel mai bun, să urci într-un vagon luminos, cu față  în sensul mișcării roților.
  Mai departe,  decizi ce faci cu  viața ta.
 Astăzi, privind în urmă, simt  invăluindu-mă  căldura recunoștinței!
Mi-e dor  de  clipa  când, purtând codițe, mi-am   făcut  fotografia  pentru  diploma de  bacalaureat!
  Mi-ar plăcea  să   îmbrac o rochiță ca aceea pe care mi-a trimis-o un  site de  modele.
  Înainte de toate, doresc sănătate pentru  toți: familie,  rude și prieteni, cunoscuți și necunoscuți.
  Într-o lume sănătoasă, este loc de  BINE!!💗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu