duminică, 14 septembrie 2008

copie la indi(n)go

Ca multi altii din tara asta , imi doresc , ca maine , sa-mi fie , cel putin , un pic mai bine , decat astazi.Pentru asta, incerc, atunci cand am timp si starea necesara, sa analizez( cam pretentios cuvantul) cum? de ce? unde? am gresit si sa fac sa nu se mai intample ceva , neplacut, maine.
Plec de acasa , bunaoara , undeva , sa rezolv ceva . Imi propun sa: zambesc vanzatoarei, spun multumesc pentru orice gest, nu reactionez rapid, daca se intampla ceva care nu-mi pica bine, ajut, daca pot etc.
Bun!!magazinele in care am intrat si am si facut cumparaturi , in ultimele saptamani, au fost cele cu produse necesare in constructii: vopsea , fier pentru acoperis, cuie, var, ciment, conductor electric, diluant etc.
Prima constatare sau printre primele: preturile sunt total , dar absolut total , diferite , de la un magazin la altul.Calitatea? cine sa mai stie?Dar calitatea vanzatorilor? cei mai multi habar nu au ce vand; nu sunt in stare sa dea nici macar minime informatii, ce sa mai zic de explicatii sau gesturi de intelegere..figuri pe care nu citesti nimic, o lehamite , aproape organica.
Bani! toate se invart in jurul banilor; se iau rapid , n-ai nicio sansa sa speri ca , daca o incuietoare de usa s-a dovedit defecta , se mai poate schimba.

Mi-am propus , chiar mi-am impus sa nu dau spaga!!!
Aiurea!
NU SE POATE!!!

Poti astepta mult si bine sa primesti raspuns sau explicatii cuvenite, la o problema pentru a carei rezolvare niste oameni sunt platiti si prin contributia ta.
De exemplu-de ce , undeva, la tara, persoana care vine sa citeasca consumul de curent electric n-a mai comunicat "la centru" cantitatea inregistrata, din 27 octombrie 2007? Tu, persoana corecta, incerci sa te documentezi.Asta inseamna , mai intai , deplasare in alta parte a judetului, pe un drum ca pe vremea cand Dinicu Golescu isi scria "insemnarea", apoi asteptare- doamna de la ghiseul cautat lipseste putin( cam mult) , cand apare-" stiti ? aveam altceva de facut, asteptati, va sunam noi, va veni cineva sa constate ", domnul inginer este , vizibil, foarte ocupat .

Orele trec, nu mai poti indura asteptarea , nervii te lasa si? ce sa faci? deschizi poseta, fetele se mai descretesc, doamna isi face putin timp, cauta in calculator , tu pleci , oarecum linistit acasa, iti zici ca va fi bine, vremea isi urmeaza cursul, speri ca vei primi raspunsul dorit!

S-o crezi.. astazi este deja maine pentru ieri , poimaine, pentru alaltaieri si toate zilele seamana , aproape leit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu