duminică, 19 ianuarie 2014

puncte de vedere

Trebuie sa notez chestia asta, trebuie sa-mi spui si parerea ta.

Am citit undeva , nu conteaza unde, crede-ma, am citit  si am  retinut bine: Calinescu  spunea ca un om , care se intelege bine  cu toata lumea, este lipsit  de personalitate.
Putem  dezvolta ideea, daca vrei.
M-am bucurat atunci si mi-am zis asa pentru mine  uite, domne, eu am personalitate! si-mi zic  asta, de cate ori ma mai  incoltesc cu cineva.

Ma apropiam de casa, cand , din partea opusa intrarii, cineva  ma striga.
O cunostinta mai veche.
O persoana care, in vreo zece ani cat am fost colege de cancelarie, nu  s-a certat cu nimeni.
Painea lui Dumnezeu!
Pentru ea, toti aveau dreptate.
 Indiferent de  intamplare, conjunctura,  conflict.
Da, da-erau vorbele ei preferate.
De o saptamana este inspectoare!
Sa mai crezi in cugetari??

13 comentarii:

  1. Nu inteleg ce vrei sa spui...adica esti pro sau contra a ce spune Calinescu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Punctul meu de vedere este clar! doar mi l-am expus.

    Doar ca el este contrazis de " alegerile "altora, nu??

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am postat sa stii doar un comentariu ...ce-i drept, s-a intrerupt pentru a reincarca contul google...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze! eu sunt de vina!

      Nu am fost atenta, credeam ca le-am sters pe cele doua..mi-am dat seama ca a fost o greseala de editare.

      Ștergere
  7. In opinia mea exemplul tau probeaza perfect cugetarea.Asadar intrebarea finala nu o inteleg.
    Nu prea cred in oamenii amabili care sunt draguti cu toata lumea,
    Am patit-o odata atat de rau,ca nu-mi voi reveni pentru toata viata.
    Unii tac ,zambesc cuceritor pe fata (apropos de tema anterioara ),dar pe la spate te sapa nu gluma din invidie,ura ,prostie.Prefer oamenii care se revolta,se cearta cand au ceva potrivnic de spus,chiar daca uneori mai exagereaza,spun si tampenii ,gresesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Intrebarea finala face , intr-un fel, "haz de necaz"' -cum poti "conduce "un sector important de activitate, daca nu ai niciodata opinii?

    Cum sa poti fi , TOTDEAUNA, de acord cu toti?
    Sigur ca sunt de acord cu maxima calinesciana!!
    si eu gresesc, si nu prea putine ori, mai recunosc..nu chiar mereu..
    Zambetul acela cuceritor despre care spui este fals.
    Sau acopera ceva, poate chiar lipsa de gandire, de efort in a intelege.

    Zambetul!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina, aia care-s de acord cu toata lumea nu-si dau arama pe fata...ori s-o dau? :) Cum crezi ca a juns inspectoare? Trebuie sa vorbim noi doua, odata si o data , despre parea formata, in timpul activitatii noastre, despre sefi, functii etc :D Exista un gen de om care-i bine cu toata lumea, care pare impaciuitor si neutru, dar este cel mai urat gen de om, perfidul .
    Somn usor! Ca eu nu am :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata, Elise!
    Nici eu nu am avut somn, o vreme am citit, am incercat sa ma uit si la televizor, m-a scos de tot din ale mele intamplarea din munti, din zapada, ce, mai! intr=o intamplare, eu am gasit, cumva, explicatia a tot ce suntem noi, ca neam, ca oameni..
    Un padurar a ajuns primul acolo in creierii muntilor, dupa atatea ore.
    Traim in secolulu XXI.
    Fosta mea colega, care nu a incercat sa spuna niciodata Nu, este sefa..si cate ca ea..
    Da, Elise, ar trebui sa ne ADUNAM noi doua, sa ne apuce zorii vorbind despre cate stim..asa , pentru noi, ca oricum, altora nu le prea pasa ce se intampla cu atata experienta/documentare/inteligenta/pasiune.

    Sa fii iubita, Elise!

    RăspundețiȘtergere
  11. ehehe un om cara se intelege bine cu toata lumea, cred eu, intelege bine pe toata lumea ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. da. poate fi un punct de vedere.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere