sâmbătă, 18 ianuarie 2014

asculta (si) ce spune lumea (buna)



Camatarie
Am un ras sanatos
mi s-a permis chiar
sa imprumut zambete
au si venit cativa
i-am ajutat sa-si monteze zambete
pe coltul gurii
au plecat fericiti
lasandu-mi garantie
cate o lacrima
dar le-am spus
sa le aduca repede inapoi.
ca maine
(adica astazi)
este sfarsit de saptamana
si multa lume
vrea sa zambeasca!!
Valeriu Butulescu, Cresterea nefiintei
*Atunci cand zambesti, ma imbrac in zambetul tau!!
*A zambi inseamna a invinge legea gravitatiei!
*Daca viata nu-ti zambeste, gadil-o!!!

12 comentarii:

  1. Da, Coperativa de imprumutat zambete :) Inedit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Elise, eu cred ca prin exercitiu, poti sa faci din A ZAMBI chiar o STARE DE SPIRIT!!
    Parol!

    pupici zambareti!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi regasesc zambetul. Nu stiu unde a disparut. L-am cautat prin casa, prin oras... Cred ca l-a furat cineva! :D (Da. E doar un ranjet.)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ,asa este!...prea multa lume posaca,pe strazi ,la serviciu,in casa,oriunde,,,ar trebui sa ne reinventam aplicand mai des acest exercitiu simplu...asa ca o raza de soare peste chip ,o floricica acolo in coltul gurii...:"Zambeste!"(chiar daca in sufletul tau e furtuna)

    Si inca ceva ,ar trebui sa fim constienti de acest zambet,de valoarea lui,...sa-l contemplam uneori in oglinda,sa facem diferenta dintre o fata plata,abatuta,incruntata si una zambitoare ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Citeam undeva ceva ce mi-a placut -zambetul este sarutul sufletului..cum ar fi sa vizualizezi asta? este ceva divin! asadar, zambetul, care nu este acelasi lucru cu rasul, iti face bine, raspandesti si primesti fericire, privesti dincolo de starea de fapt.
    Zambetul( privit in oglinda, cum zici) alunga tristetea, fata zambitoare este mai tanara, in vreme ce o fata posaca isi pierde farmecul.

    Si mai este ceva: m-am gandit la spusele cuiva: nu plange , ca s-a terminat, zambeste ca s-a pettecut!
    Minunat dar ceresc -ZAMBETUL!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai tulburartor si sublim este zambetul in spatele caruia se ascunde o mare suferinta a inimii.
      Eu am remarcat acest zambet pe chipul unei batrane...e infiorator,e..nici nu stiu ce cuvinte ar putea descrie starea avuta.Doar sesizez...nu uit.
      Exista totusi doua feluri de zambete!Poate,iata ma duc cu gandul acum prin conexiune cu arta...unul sacru si unul profan.

      Ștergere
  6. Auzi ce spun japonezii-Cel ce zambeste, in loc sa urle, este cel puternic’’!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum se bat doua lumi intre ele...ei au un cult pentru zambet desi sunt atat de aprigi si fanatici uneori.
      Zambetul este si o forma elementara de politete.Fie el si doar de fatada!

      Ștergere
    2. Da!! n-o sa-ti vina sa crezi- am fost la Operas, la Londra, ultima-Parsifal, in decembrie ..Wagner- dificil, complicat, complex, trei acte, in total 5,5 ore.
      Doua pauze mari- cate treizeci de minute- toata lumea da fuga la masa- se bea vin, sampanie, se consuma sandviciuri delicate.
      Toata lumea zambeste!

      Da, zambetul este si o forma de politete, de bine, de comunicare fara cuvinte!

      Ștergere
  7. Zambetul este molipsitor. Mi-a placut filmuletul si textul de asemenea. Sunt o persoana pozitiva si zambesc de cate ori vorbesc cu cineva. Oamenii simt astfel ca sunt mai aproape de ei, sufleteste. Un zambet are in el atata caldura cat o zi de vara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut, adesea, persoane zambitoare, care , sigur n-o duc perfect..
    In surasul lor, am citit ceva care seamana cu nobletea, un fel de fuga din calea tristetii, care le confera un statut de fiinte speciale!

    Da, zambetul este calea spre bine! sunt convinsa!

    RăspundețiȘtergere