vineri, 22 mai 2015

Regal


Filarmonica Pitești, Concert aniversar,
8 ani de Muzică pentru un public care îi iubește și-i respectă pe artiștii adevărați!

Se zice că la 70 de ani, Socrate ar fi învățat să danseze, simțind că o parte esențială din el fusese neglijată.
Cine a mers astă seară, pentru prima oară la concertul Filarmonicii Pitești, sigur a înțeles că nu trebuie să mai

lipsească vreodată.
Nu putem inventa sentimente, le putem doar descoperi, oricare ar fi ele. Iubim poezia, pentru că metaforele ne ating sufletele, ne apropiem de pictură, pentru că ne încălzim în culoare, iubim sculptura, pentru că ne învață să aspirăm către perfecțiune .
Dintre toate artele, muzica ne reconstruiește, cumva, ne înalță prin ritm, prin discursul ei fluid, devine expresia cea mai curată și mai pură a emoției.
Asta am simțit eu astă seară, și ca mine, sunt sigură că a simțit o sală întreagă, aflată într-o continuă vibrație pozitivă.
Sub bagheta magica a dirijorului TIBERIU OPREA, care s-a întrecut pe sine, Filarmonica Pitești ne-a oferit cel mai frumos concert din câte am urmărit vreodată. Am mers la operetă, dar și la operă, ne-am bucurat ca niște copii, am trăit ca niște oameni mari care au uitat de toate câte vor fi părând cenușii, două ore am fost răsfățați cu cele mai de suflet arii din piese celebre, adunate într-un strălucitor buchet sonor, pe care orice iubitor de muzică și-ar dori să-l asculte.
Ne-am bucurat de prezența unor mari artiști :
DANIELA VLĂDESCU( soprană)
VALENTINA KORCHAKOVA(soprană, Bulgaria)
MEDIANA VLAD( soprană)
MARIO NIKOLOV( tenor, Bulgaria)
ȘTEFAN POPOV( bariton)
”Liliacul”, J. StraussJr, „Tinerețea mea„, Soarele Londrei- F. Comișel, ” Lysistrata, Calypso”Lăsați-mă să cânt”( Gherase Dendrino),Lehar- ”Paganini”( fetele când le sărut),„Văduva veselă„, Kalman) ”Contesa Maritza`, ”Silvia,„Offenbach- ”Cântecul păpușii”.

Voci superbe, talent, dăruire,profesionalism, armonie, toate într-un concert de gală!
Muzică , trăiri, simțire, într-o seară extraordinară!
Publicul piteștean conștientizează și apreciază cu tot sufletul marele efort pe care artiștii instrumentiști și vocali, precum și organizatorii îl fac pentru ca în serile de joi viața noastră să îmbrace haina bucuriei!
Mulțumiri și felicitări din tot sufletul tuturor celor care ne-au oferit un spectacol frumos ca o poveste!



La mulți ani, Filarmonica Pitești!
 25 mai 2007/21 mai 2015
 Dirijor – Tiberiu Oprea, concert-maestru – Mădălin Sandu, Vioara I: şef partidă Stan Daniel, Victor Bunea, Adrian David, Dragoș Dumitrache, Dănuţ Popa, Cătălin Floroiu, Mihaela Dobrescu, Elena Radu, Mihai Dumitrescu, Alina Naumcef*Vioara II: şef partidă Oliviu Dorian Constantinescu, Iulian Badea, Felicia Butaru, Mariana Velicu, Elena Rivera, Rosina Popa, Daniel Dicu, Cristian Sandu, Florentin Lăutaru* Violă: şef partidă Cristina Bucur, Liliana Mitulescu, Iulian Butaru, DioAdi Adi Adrian Dionisie, Tamara Dica, Oltea Badea *Violoncel: şef partidă Ana-Isabela Oprea Smeu Ana-Isabela, Paul-Mihail Oneci, Cristina Mihai, Olteanu Iulia * Contrabas: şef partidă Nemtanu Victor, Marian Zamfir, Florin Popescu, Silviu SileSilviu Zamfir *Flaut, Catalina Badea Titi, Eliza Tudorache, Raluca Grancea, Elena Cioclu* Oboi, Cătălin Tălmaciu, Alexandru Olaru, Andrei Asultanei * Clarinet, Bogdan Gugu, Ovidiu Paraschiv * Fagot, Teodor Iliescu, Andrei Popa * Corn, Alexandru Boeru Alex d'Urberville, Cristian Borcan, Loredana Aldea, Gabriel Răileanu *Trompetă: Dima Mihai, Ionel Lazăr, Octavian Bogdan, Cristian Andronache *Trombon: Andrei Bolboceanu, Marian Zahanagiu, Costel Iancu *Tubă: Florin Ciofică *Percuţie: Aurelian Despa, Ovidiu Nauncef, Ciprian Vodă *Pian: Radu Titi.

Director Filarmonică: Domnul Jean Dumitrașcu.

2 comentarii:

  1. Am aflat ca va concerta Andre Rieu la Bucuresti...si parca mai multe concerte va sustine daca am inteles eu bine(nu am prins de la inceput interviul,nu am inteles bine ce si cum intentioneaza exact)
    Sau a concertat deja?.eu cu notiunea timpului ........

    RăspundețiȘtergere
  2. hi! hi! nu putem rata momentul- o să-l văd și la noi!

    Concertează în multe zile, la început, erau doar trei- într-una dintre ele merg și eu!

    RăspundețiȘtergere