duminică, 25 decembrie 2022

Sfânta ZI, cu sănătate!

Multe, poate chiar prea multe schimbări în cursul vieții noastre;în tradiții, poate chiar  în esența omului de astăzi... rudele și-au cam uitat rădăcinile și numele, nu se mai adună  de sărbători, chiar și telefonul a  devenit obositor, pe internet circulă filmulețe și formule gata  făcute, numai bune de expediat, în liste de nume, mai lungi sau mai scurte. 


Copiii colindă, mai ales, pentru  bani...
Cerșitul  este tot pentru  bani.
  Am și am avut mereu  compasiune pentru oamenii ajunși în situații-limită, dar mă  doare cumplit să văd, în jurul containerelor pentru gunoi, haine  aduse de câte cineva, din dorința de a ajuta,răscolite, amestecate cu fel și fel de resturi alimentare, ambalaje, pungi și vase sparte. 
De Crăciun,în loc de zăpadă, clipește soarele  tomnatic.
Războiul este  mai captivant decât pacea, aroganța „înalță„, a nu saluta este motiv de mândrie. 
Omul.... pe toate le face și le desface.

Mă uimesc și mă bucură crăciunițele  mele!
  Și-au adunat între petale ceroase atâta frumusețe!
   Cine le spune să fie atât de  generoase, cine le cheamă?
    Mister, nu-i așa?💓💔

2 comentarii: