marți, 2 februarie 2010

iluzii








A navalit prin fereastra in ciripit de gugustiuci. Cor vesel. Fara dirijor. Unde –or fi stand ascunsi, cat e noaptea de lunga? Ca doar a fost frig. Prea frig. Cheama , in graiul lor de silabe galgaite, in aerul tare al diminetii, primavara. S-or fi plictisit de atata alb. Vor verde. In smalt de flori. Si-n raze de soare. Si cand ziua s-a facut mai alba, s-au adunat la sfat. Unii intreaba. Altii raspund. Crengutele firave de mesteacan isi sterg ochii umezi de promoroaca. Au ramas fara plapumioara.Cata galagie.. Asurzite, isi ascund degetele, unul cate unul, pe sub frunzele umede, agatate ici-acolo. Primavara este doar o promisiune.p.s. mai mult decat toate suratele ei, laolalta, primavara este o stare de spirit.

12 comentarii:

  1. Cât de curând primăvara va fi o CERTITUDINE.

    Melodia aleasă mi-a trezit multe amintiri frumoase din perioada adolescenţei.

    Pupici geaninoşi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primavara este doar o promisiune si melodia lui Aurelian Andreescu ne fac sa intelegem ca e cam greu sa se implineasca promisiunea.
    Nici n-am mai avut curajul sa ies din casa,cred ca va trebui sa-mi iau inima in dinti si sa infrunt iarna.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. [din off. deocamdata....]

    a fost o perioada cind era, apoi ma gindeam la ea, ascultind-o ca pe ceva ce a fost; acum imi dau seama ca a ramas printre cele prefeerate.... multumesc, Gina! ]

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact, o stare de spirit. O stare de spirit pe care o aştept cu mare bucurie, deşi dă semne că ar mai întârzia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina, m-ai convins!
    Cat despre melodie, ma bucur ca ti-a rascolit amintirile.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adica la tine iarna este tot tzepoasa, Gabi?
    Niciun semn de primavara!
    Stii cum e- peste noapte apar schimbari..
    Zile bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anamaria, si mie imi place mult lirismul ei. si un anume sentiment tragic al sublimului..
    O seara linistita!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca dupa o iarna atat de naravasa, avem nevoie de certitudini verzi. Geanina zice ca vin.
    Nu stiu cat de repede..
    O seara blanda sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bogdan, bine ai venit!
    A fosat si este un slagar.
    Generatia mea a ascultat-o ani de-a randul..

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa piesa. n-o stiam :( ce voce! in rest... da, primavara e o certitudine :) m-am saturat de frig. am senzatia ca nu ma mai pot incalzi. nu-mi place frigul si nu stiu de ce mi se pare ca iarna asta e mai lunga decat altele...

    RăspundețiȘtergere
  11. Shanti, Aurelian Andreescu a fost o voce minunata. Versurile muzicii lui erau pline, lirice..un artist!

    Nu mi-a placut niciodata iarna- poate doar cateva seri- Ajunul, Craciunul, noaptea dintre ani.
    Vreau sa simt iarba sub talpi! Si culorile!

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere